На пръв поглед фейслифтираният модел действително изглежда както преди
Както вече писахме, Nissan обнови своя спортен автомобил 370Z с минимални промени. Някои нови екстериорни екстри, като например черни дръжки на вратите, нови джанти и тонирани задни светлини. Плюс: коригиране на слабото място.
От дебюта си през 2008 Nissan 370Z вече не е хит на пазара, но за сметка на това пък се налага като типичен спортен автомобил. Също така и заради станалия шлагер атмосферен двигател с работен обем 3,7 литра. След деветгодишно присъствие на пазара, за моделната година 2018 Nissan ревизира 370Z.
Маргинални промени в дизайна на 370Z
На пръв поглед фейслифтираният модел действително изглежда както преди: предницата си остава същата, задната част също, в интериора също няма нищо ново.
Едва при втория взор става ясно: 1. Боята "Red Metallic" е нова, но за съжаление я няма при варианта Nismo. 2. Дръжките на вратите сега са боядисани в черно, преди винаги са били сребърни. 3. Джантите са станали 19- цолови едва сега след фейслифта. 4. Задните светлини са малко тонирани, „smoked“ биха казали при Porsche.
Има, разбира се, и техническа промяна: Nissan заедно с японския доставчик Exedy разработи за фейслифта на 370Z нов високопроизводителен съединител с ръчна трансмисия. Това е добре, защото: Плъзгащият се съединител отдавна се считаше за слабо място на ръчния съединител на моделите 370Z.
С новия съединител Exedy преди всичко ще се улесни включването на по долни предавки, освен това Nissan говори за по-голяма прецизност и удоволствие при работа със съединителя.
Мощността на двигателя не се променя
3,7-литровият V6 атмосферен двигател остава незасегнат от мерките на фейслифта. Той продължава да генерира 328 к.с. При обновяването на 370Z клиентът може да избира между шестстепенна ръчна скоростна кутия или седемстепенна автоматична трансмисия.
Феновете на ръчни трансмисии продължават да се радват на RevMatching, която регулира скоростта на оборотите на двигателя по време на превключване на по-малка предавка и подпомага при превключване на по-висока предавка, така че оборотите да не падат, по време на бавните превключвания на скоростите.
При всички модели Nissan 370Z, дали GT или Nismo, Nissan монтира премиум инфотейнмънт система като стандарт. Засега са обявени цените само на моделите в Обединеното кралство: около 29 000 паунда трябва да броят за фейслифта на 370Z във Великобритания. Досега в Германия клиентите плащаха за спортния автомобил около 34 000 евро, вероятно след актуализацията цената няма да се промени.
Nissan 370Z Nismo без някакви промени ще продължи да се продава както досега на цена равна на 47 000 евро.