Обвиняват индийската компания, че е заимствала дизайн от американската марка Jeep
Американската комисия за международна търговия се съгласи с аргументите на концерна FCA, който обвинява индийската компания Mahindra, че е заимствала дизайн от марката Jeep. Пробният процес ще продължи през март, окончателното решение вероятно ще бъде взето през май, а междувременно Mahindra Roxor за моделната година 2020 г. вече има нова радиаторна решетка. Тя обаче не премахва всички претенции за FCA (това може би е невъзможно), но интензивността на страстите може да отслабне.
Структурата на радиаторната решетка вече няма вертикални процепи, напомнящи на Jeep серия CJ. Сега „дупките“ в нея са заоблени правоъгълници, затворени в овален блок с фаровете.
През юни 2019 г. Roxor се сдоби с шестстепенна автоматична трансмисия, която се превръща в алтернатива на петстепенната механична при работа с 2,5-литровия турбодизел. Цените стартират - от 16 599 долара. Уви, в САЩ моделът не е разрешен за движение по обществени пътища.
През ноември 2019 г. по време на тунинг шоуто SEMA SUV-ът се появи под формата на концептите Marshal и Coastal Cruiser. Бруталното двойно предаване и използваната дървесина в „крайцера за крайбрежните мечти“ разкриха възможностите за индивидуализация, както и нова радиаторна решетка.
Но в крайна сметка нещата опират до това, че Roxor ще бъде забранен за продажба в Северна Америка, но това не е най-лошото: малко вероятно е американците да купуват повече от 4000 автомобила Roxor годишно. Много по-лошо е, ако санкциите ударят цялото представителство на Mahindra в САЩ (Mahindra Automotive North Americ1a - MANA). Платформата е твърде скъпа, за да бъди пропиляна. Индийците не чакат, а се подготвят: в началото на януари изпълнителният директор Рик Хаас смени почти целия мениджърски екип. Рекламата на Roxor беше пусната с посланието „Както никой друг“, MANA отпусна 225 000 долара за благотворителност и т.н. Не е изключено всичко да бъде уредено.