Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Променят фамилията Subaru Impreza в Япония

28.08.2019 13:11
Променят фамилията Subaru Impreza в Япония

Новата радиаторна решетка и бронята се отличават с хоризонталните си линии

Седанът и хечбекът Subaru Impreza, които от 2016 г. влязоха в  петото поколение върху платформата SGP, са обновени за родния пазар. Опозитните двигатели 1,6 (115 к.с., 148 Нм) и 2,0 (154 к.с., 196 Нм) с вариатор Lineartronic не са засегнати от реформата. Предното предаване и задвижването на четирите колела също са на мястото си. Така че пред нас е типичен фейслифт. Днес книгата за предварителни поръчки е отворена, продажбите ще започнат през есента.

Светлините запазват формата си, но променят съдържанието си. Новата радиаторна решетка и бронята се отличават с хоризонтални линии, които визуално разширяват каросерията. Мигачите  до фаровете за мъгла добавят агресия. (Известно е, че в родината си моделът с четири врати се нарича Impreza G4, а хечбекътът е Impreza Sport.)

Колкото и да е странно, промяната на дизайна в задната част не е достатъчна. Само светлините са доработени, въпреки че по външния им вид трудно можем лесно да разберем. Има три допълнителни опции за джанти с диаметър 16, 17 и 18 инча.

Единствената забележима промяна в салона е новият медиен център Starlink. Физическите бутони и копчета вече са разположени отдолу, но изглежда, че централният дисплей няма полза от това: диагоналът все още е 6,5 инча.

Subaru никога не спира да напомня, че системата за сигурност EyeSight е „в базата данни“ за всички нива на изпълнение. Цените за актуализираната Impreza все още не са обявени. Седанът и хечбекът преди обновяването са от 1 944 000 йени за версията с предно предаване.

Коментари
comments powered by Disqus