Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Променят календара за догодина заради лятната пауза

27.08.2008 09:40
Променят календара за догодина заради лятната пауза

Тим шефовете са отправили предложение към отборните мениджъри във Формула 1 да пренаредят календара за догодина по начин, който да гарантира, че традиционната лятна пауза ще бъде запазена.

Сезон 2008 стартира в края на март, а последното състезание – дебюта на Абу Даби във Формула 1, е насрочено за 15 ноември. Въпреки удължения график няма предвидена триседмична пауза през август.

Един от вариантите, с който разполагат тим-шефовете, е да ротират персонала в отделните състезания, за да им осигурят възможност за почивка и по време на активния сезон. Рон Денис наскоро призна, че тази схема ще заработи в McLaren догодина. Това обаче е контрапункт на всички усилия за намаляване на разходите, ето защо миналия уикенд във Валенсия тим шефовете са обсъждали възможността графика за сезон 2008 да се пренареди и лятната пауза да бъде възстановена.

Със задачата са натоварени отборните мениджъри, тъй като върху тях пада основно отговорността за логистичните операции по време на състезателните уикенди. Първоначалната идея е била календарът да се удължи допълнително, измествайки Гран при на Австралия в началото на март. Бърни Екълстоун обаче е категоричен, че датата 29 март остава, тъй като съвпада с промяната на лятното време в Европа и ще осигури по-висока телевизионна аудитория заради по-късния час.

При това положение най-удачният вариант е Гран при на Германия и Унгария да са една след друга на 12 и 19 юли, а надпреварата в Турция да се измести с една седмица напред за 2 август. По този начин ще се осигури триседмична пауза преди старта за Голямата награда на Европа във Валенсия на 23 август.

Коментари
comments powered by Disqus