Сагата с огъващото се задно крило на RB3 може да провокира промяна в процедурите, които преминават болидите във Формула 1 преди състезание.
Запис от камера, позиционирана в задната част на автомобила на Дейвид Култард, демонстрираше как задното крило на болида се е огъва по време на Гран при на Испания. Техническият делегат на Международната автомобилна федерация Чарли Уайтинг потвърди предположенията, че аеродинамичният компонент не отговаря на регулациите във Формула 1.
За се предпази от нови пропуски в тази насока, FIA ще коригира тестовата си процедура. Новите правила ще влязат в сила от Гран при на Канада на 10 юни.
Екипът на Red Bull заяви, че няма да използва спорното задно крило за предстоящата надпревара в Монако, но Уайтънинг е наредил специално и двата болида на отбора да бъдат оборудвани с камери, които да следят поведението на аеродинамичния компонент при движение.