Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Прототип за 100 дни

17.07.2019 10:56

Porsche представя VR забавление за задната седалка с holoride

Открийте вселената от задната седалка на Porsche: в дните на Autobahn Expo Day в зала Wagenhallen в Щутгарт производителят на спортни автомобили и стартъпът holoride показват какви забавления ще бъдат предложени в бъдеще за пътниците в Porsche.

Целта на съвместния проект между Porsche и holoride е да даде възможност на пътниците да се потопят във виртуални развлекателни светове. За тази цел устройството VR със сензори се свързва с автомобила, така че неговото съдържание да може да се адаптира към движението на автомобила в реално време. Например, ако автомобилът се движи по крива, совалката, с която пътникът практически пътува, също ще променя посоката. Това води до силно потапящо преживяване, което значително намалява симптомите на морска болест. В бъдеще системата ще може например да оценява навигационните данни, за да приспособи продължителността на VR играта към изчислената продължителност на пътуването. Освен това технологията може да се използва за интегриране на други развлекателни услуги, като например филми или виртуални делови конференции на пътническата седалка.

„Благодарни сме на стартъпа  Autobahn за многото възможности и контакти, които ги направи възможно. Това даде на нашите проекти голям тласък през последните седмици, което ни позволи да реализираме прототип само за 100 дни ”, казва Нилс Уолни, главен изпълнителен директор на holoride. Той основава стартъпа за развлекателни технологии в края на 2018 г. в Мюнхен, заедно с Маркус Кюне и Даниел Профендинер. Използвайки платформата Startup Autobahn, най-новата компания вече показа, че нейният софтуер holoride работи безпроблемно с данните на серийните автомобили за синхронизиране на движението, генериране в реално време на виртуална реалност (VR) и кръстосана реалност (XR).

Софтуерът holoride дава възможност да се предложи еластично съдържание: нова медийна форма, специално предназначена за използване в автомобили, в която съдържанието се адаптира към времето на движение, посоката и контекста. Бизнес моделът на стартъпа използва подход на отворена платформа, който позволява на други автомобилни производители на автомобили и производители на съдържание да се възползват от тази технология.

Насладете се на holoride  в Porsche на IAA Next Visions ден във Франкфурт

„Holoride открива ново измерение за забавленията в автомобила. Независимият от производителя подход ни убеди от самото начало и през последните няколко седмици екипът доказа какво може да направи тази технология. следващите стъпки заедно”, казва Аня Мертенс, ръководител на проекта за интелигентна мобилност в Porsche AG.

"Holoride има за цел да внесе тази нова форма на забавление, използвайки налични в търговската мрежа VR слушалки на задните седалки на автомобила, за пускане на пазара през следващите три години. С по-нататъшното развитие на инфраструктурата Car-to-X пътните събития могат да станат част от опита в дългосрочен план. След това светофарът спира да бъде неочаквано препятствие в сюжета или да прекъсне учебната програма с кратък тест.

Под мотото “Next Visions. Променете играта - Създайте утре ”, Porsche кани новатори и партньори на Международното автомобилно изложение (IAA) във Франкфурт на 20 септември, за да обсъдят бъдещето на мобилността. Ще могат да се видят там резултатите от съвместната визия на Porsche и holoride .

За стартъпа Autobahn

От началото на 2017 г. Porsche е партньор на най-голямата платформа за иновации в Европа - Startup Autobahn. Тя осигурява интерфейс между водещите в индустрията компании и технологичните стартиращи компании в Щутгарт. В шестмесечните програми, корпоративни партньори и стартиращи предприятия разработват съвместно прототипи, за да оценят възможното по-нататъшно сътрудничество между двете страни, да тестват технологията и да реализират успешно пилотно производство. Редица компании се обединиха заедно с Porsche. Сред тях са Daimler, Университета в Щутгарт, Arena 2036, Hewlett Packard Enterprise, DXC Technology, ZF Friedrichshafen и BASF. През последните две и половина години Porsche предприе повече от 60 проекта сci Startup Autobahn. Около една трета от резултатите са включени в развитието на серийно производство.

Коментари
comments powered by Disqus