Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Прототипът BMW 1600 GT Cabriolet е възстановен

21.12.2018 11:24 1
1
7120705031

51 години след напускането на ателиетата на Динголфинг получава предишната си слава

BMW Group Classic добави уникален автомобил в своята колекция, благодарение на работата на екипа за професионално обучение в Динголфинг: единственото BMW 1600 GT Convertible.

BMW 1600 GT Convertible, боядисано днес в сиво и с интериор с червен покрив, е единственият оцелял екземпляр от двата прототипа, поръчани през 1966 г. от BMW на италианския специалист на каросерии Пиетро Фруа.

Двата автомобила са напуснали ателиетата на Динголфинг за първи път през есента на 1967 г., а единият от тях е приключил жизнения път след инцидент, който директно е отишъл за скрап. Другото копие, представено тук, е имало по-голям късмет, като става собственост на един от мажоритарните акционери на BMW AG - Херберт Куант. Той е в неговата колекция в продължение на няколко години, преди да го продаде на частен колекционер.

Първоначалният проект с прототипите BMW 1600 GT Cabriolet е бил да бъде направено купе кабриолет за бъдещ модел за производителя Glas (включително отговорен за Goggomobile), който BMW вече е купил. BMW се надявал, че откритият модел, задвижван от 2,0-литров двигател с мощност 105 к.с., заимстван от BMW 1600 TI, ще може да намери своето място на американския пазар. Но проектът в крайна сметка е бил изоставен.

51 години след напускането на цеховете на Динголфинг прототипът BMW 1600 GT Cabriolet получава предишната си слава благодарение на стажантите в BMW Classic Group и бързо ще се присъедини към колекцията.

Коментари

Ozzy
На немски се казва Квант.

comments powered by Disqus