В преустройството на авантюриста участие са взели известни производители
На изложението за кемпери в Дюселдорф Fiat демонстрира идеята как покорният Ducato е станал див авантюрист. Със задвижване на всички колела и жилищно оборудване той е мутирал в Ducato 4x4 Expedition.
Fiat Ducato 4x4 Expedition
За финализиране на преустройството на Fiat Ducato 4x4 Expedition участие са взели известни производители: френският специалист по задвижване на всички колела Dangel, оборудвал вече няколко поколения Ducato и неговите посестрими Peugeot Boxer и Citroën Jumper, е основният доставчик. В Ducato 4x4 Expedition е монтирано автоматично задвижване на четирите колела, което предава мощността от централния диференциал с виско съединител. На задната ос е монтиран превключваем блокаж на диференциала, както и по-високо окачване.
Fiat Ducato 4x4 Expedition е обуто в M/T-гуми с размери 275/45 R16. Други офроуд подобрения са метална обшивка, предна лебедка и багажник на покрива, който в концептуалния автомобил е снабден с резервни гуми, допълнителни фарове и фотоволтаични панели.
Fiat Ducato 4x4 Expedition се базира на модела с дълго междуосие и средно разположен висок покрив, по този начин той предлага в интериора височина от един човешки ръст. Вътрешното обзавеждане Fiat е възложил на луксозния производител на мебели Tecnoform, който е конфигурирал вътрешното обзавеждане изключително аристократично с гланцирани шкафове, много алуминий, като е облицовал страничните стени в текстил. Fiat Ducato 4x4 Expedition разполага с две възможности за спане и четири места за сядане.
Dangel може да извърши ремоделирането още сега
Задвижването на Fiat Ducato 4x4 Expedition ще става от 2,3-литров Multijet дизел, генериращ 150 к.с., който гарантира 350 Нм въртящ момент. Fiat Ducato 4x4 Expedition разполага с обща височина от 2,7 метра, и дължината от 6.45 метра, включително багажника на покрива.
За момента Fiat не е заложил масово производство на Ducato 4x4 Expedition, именно затова няма и калкулирана цена. Но както увери производителят на изложението за каравани, в по-късен етап е напълно възможно, едно по-малко напудрено возило със задвижване на четирите колела да влезе в серийно производство.
Който не иска да чакат толкова дълго: френският тунер Dangel е на негово разположение, той разполага с всички компоненти за преоборудването. В зависимост от базовото превозно средство и обхвата на преструктуриране, преоборудването със задвижване на четирите колела на италианския фургон ще струва между 7400 и 9200 евро, като последният пакет вече включва цялостна облицовка и блокировка на задната ос. Около шест седмици са необходими на Dangel да извърши преустройството на автомобила със задвижване на четирите колела.