Пътническото изпълнение на модела се провали в един от тестовете на ADAC. Високият център на тежестта и твърде неуместната настройка на програмата за стабилност са причина за опасната склонност на комбито към преобръщане.
В теста на немския автомобилен клуб участва една от бензиновите версии (106 к. с.) с опционална програма за стабилност ESP. Стандартизираното изпитание, което проверява реакциите на автомобила при симулирана маневра за избягване на препятствие, за малко до доведе до странично преобръщане. Единствено светкавичната реакция на тестовия водач можа да предотврати катурването на Renault Kangoo.
Тревожното в случая е, че превозното средство би било още по-нестабилно, ако нямаше система за стабилизиране и ако върху покрива имаше поставен допълнителен товар - защото френският производител позволява превозването на максимум 100 кг върху покрива на автомобила.
Renault обяви, че новите представители на модела, ще бъдат доставяни с оптимизиран софтуер за управление на ESP, а версията на продадените до сега ще бъде актуализирана в специална сервизна акция на фирмата.