Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Прясно ремонтираната отсечка от Тракия няма гаранция

20.10.2021 09:55
Прясно ремонтираната отсечка от Тракия няма гаранция

200 милиона лева за ремонта висят в пространството при възникване на проблеми с ремонта

Сериозно дискутираният в медийното пространство ремонт на магистрала Тракия в отсечката между Чирпан и Стара Загора няма гаранция за извършените ремонтни работи. Това стана ясно от интервю на служебния регионален министър Виолета Комитова пред БНТ, цитирано от Дневник.

Това означава, че вложените 200 милиона лева може да се окаже, че са вложени напразно, ако се отворят сериозни нови пролуки за ремонт. Ако се стигне до такъв сценарий, повторен ремонт ще трябва да бъде финансиран отново от бюджета на Агенция Пътна Инфраструктура.

„Пет години в този участък имаше ограничение на скоростта. В това време можеше да се изкарат всички необходими документи ремонтът да не бъде текущ, за който не се иска гаранция. Изведнъж решаваме през април тази година да копаем, да взривим гражданите предизборно и много бързо да строим там. Почти всички ремонти, които годишно са за около 1.5 млрд. лева, не минават като основни ремонти и така, като се повредят пътищата, няма фирма, която да носи отговорност“, обясни Комитова.

По думите на Комитова, АПИ е изчерпала бюджета си още през април месец, което е наложило инжектирането на още средства в агенцията, които да осигурят почистването на пътищата през идната зима. За беда, фирмите, почиствали снега през миналата зима, обявиха, че не са получили плащанията си за извършената работа. По груби сметки на министъра ще са необходими около 1.5 млрд. лева, за да може АПИ да подсигури дейността си за задаващия се снежен сезон.

Източник: AUTOCLUB.bg

Коментари
comments powered by Disqus