Досега брандът беше собственост на местния автомобилен гигант Hindustan Motors
В момент, когато европейският автомобилен концерн PSA води преговори с американския си конкурент GM за придобиване на Opel, французите посягат и на традиционния производител на Индия - Ambassador.
Досега марката Ambassador беше собственост на индийския автомобилен гигант Hindustan Motors. Ambassador имаше само един модел в програмата си и той е Ambassador. Той се базираше на британския модел Morris Oxford от 1950, който стартира кариерата си през 1957. Години наред той беше единственият наличен индийски автомобил, който поддържаше пазарен дял от около 70%. През 80-те години той изпадна в колапс, след като Suzuki-Maruti стъпи на пазара и най-вече при нарастващата конкуренция от по-модерни и по-евтини коли. Ambassador е особено популярен сред индийските таксиметрови предприемачи. През 2014 обаче производството беше преустановено.
Евтина марка за Индия
PSA купиха от концерна майка Hindustan C K Birla правата на марката Ambassador за 12 милиона долара, след като французите основаха съвместно с индийците джойнт-венчър за производство на автомобили в Индия. PSA възнамерява отново да се върне на индийския пазар през 2018 и може да възроди Ambassador като евтина марка.