Целите ще бъдат преразгледани в началото на следващата година и може да бъдат повишени
Концернът PSA намалява загубите на новопридобитата в състава си немска марка Opel чрез увеличаване на продажбите, печалбата и оперативния марж с нов рекорд през 2017 г.
Чистата печалба нарасна с 11,5% до 1,93 млрд. евро (2,35 млрд. долара) при приходи от 65,21 млрд. евро, което е с 20,7% повече, пише PSA в официално изявление днес (четвъртък).
Оперативата печалба скочи с почти една четвърт до 3,99 млрд. eвро, дори след загубата на Opel от 179 млн. евро след консолидацията на бившия собственик General Motors.
Оперативният марж на автомобилната група спадна до 5,9% от 6%.
Потвърждавайки средносрочните цели, които включват марж от 6%, изключващ Opel до 2021 г., в сравнение със 7,3% през миналата година, главният финансов директор на групата - Жан-Батист дьо Шантийон, заяви, че целите ще бъдат преразгледани в началото на следващата година и биха могли да бъдат повишени.
"Ние със сигурност вършим доста добре работата си точно сега", каза Шантийон при представянето на финансовите резултати на концерна пред репортерите. "Нека да мидим какво ще отчетем в началото на 2019 г."
PSA повиши предложения дивидент до 0,53 евро за акция в сравнение с изплатените 0,48 евро през 2016 г.