Концернът все още не е решил коя от трите марки - Peugeot, Citroen или DS, ще бъде лансирана
Концернът PSA Group - производител на автомобили Peugeot, и Citroen – прави първата си значителна крачка, за да се завърне отново на пазара в САЩ с назначаването на бившия служител на TrueCar и Nissan Лари Доминик, който ще оглави този проект.
Лари Доминик, 54 г., ще бъде старши вицепрезидент за PSA за Северна Америка, който ще отговаря за завръщането на автомобилния производител в Съединените щати отново, след като марката Peugeot напусна Америка през 1991 г.
"Това е един огромен пазар и ние трябва да станем част от него ", каза Доминик пред изданието Automotive News по телефона в сряда, след като той обиколи различни градове в Щатите, за да изберете място за централния офис на компанията. "Това е 10-годишен проект. Не става въпрос за скок и създаване на пазарен дял по възможно най-бърз начин".
Стратегията, която бе разкрита в края на миналата година от изпълнителния директор на PSA Карлос Таварес, включа завръщане в САЩ чрез нетрадиционни средства. Под ръководството на Таварес и в съответствие с глобалния бизнес план "Push to Push "н, мисията на Лари Доминик се състои на първо място да представи PSA като стабилна автомобилна в САЩ, която предоставя на клиентите широка гама от най-нови модели и съвременни услуги.
След това PSA ще трябва да популяризира тези услуги за мобилност чрез своите френски автомобилни марки. И накрая, компанията ще стартира свой канал за продажби в региона.
Доминик посочи, че концернът PSA все още не е решил коя от трите марки в състава му - Peugeot, Citroen или DS - ще бъде пусната там. Нито пък е решено дали продажбите на дребно ще стават чрез традиционна независима дилърска система или по някакъв друг начин.
Той отказа обаче да разкрие колко ще инвестира PSA, за да се завърне в САЩ.
"За да се върнем отново в пазара, ще е необходима огромна сума", каза той. "Но все още не сме определили точния й размер. Ако можем да намерим по-ефективни начини да предлагаме и да продаваме нашите автомобили, независимо дали това ще бъде чрез традиционно партньорство с инвеститори или не, това са все неща, които могат силно да повлияят на цената на пускането на пазара в САЩ".