Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

R27B: Нова надежда за Renault

26.03.2007 15:03

Отборът на Renault спечели титлата при конструкторите през 2005 и 2006 година, но е твърде далеч от резултатите, които могат да му гарантират трети последователен успех. В Австралия R27 бе значително по-бавен от конкурентните болиди на Ferrari, McLaren и BMW, а Флавио Бриаторе атакува директно своите състезатели. Проблемите са налице, но концепцията за тяхното преодоляване също – “Б” версия на претендента за титлата през 2007 година.

Ужасяващо слабите резултати, които Renault демонстрира на старта на сезона в Мелбърн, са провокирали Флавио Бриаторе и техническият екип на отбора да стартират проекта R27B. Според Sport Bild, новата версия на болида трябва да бъде готова за европейската фаза от надпреварата.

След финала в Мелбърн босът на Renault призна, че R27 не е достатъчно конкурентоспособен, за да се бори за победата. “Ние постигнахме оптималния баланс на автомобила, използвайки гумите на Michelin. Промяната, която настъпи с единния доставчик Bridgestone бе шок за нас”, заяви Бриаторе.

Техническият екип на отбора потвърди негативното заключение. Коментарите сочат, че междуосието на болида е прекалено късо и не съответства на изискванията, които налагат продуктите на японската компания. R27 не предоставя нужното сцепление, а това не може да се компенсира единствено с корекция в настройките на автомобила.
Коментари
comments powered by Disqus