Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Работата в бокса на McLaren става все по-бърза и точна

11.07.2012 15:45

Спортният директор на McLaren Сам Майкъл врява, че неговият отбор е достигнал нужните нива на скорост и постоянство при работата в бокса, но и че най-трудното предстои – да ги запази.

Преди началото на сезона дошлият от Williams Сам Майкъл си е поставил за цел новият му отбор да изпълнява смяната на гуми за по-малко от 3 секунди. Това се случи във Валенсия, когато механиците на McLaren спряха хронометрите на 2,6 секунди, а във Великобритания най-добрият резултат бе 2,66. За да се стигне дотам обаче, екипът на британците трябваше да направи серия от грешки, които костваха много точки както на Бътън, така и на Хамилтън, а същевременно да инвестира сериозна сума в развитието на новия си хидравличен крик. Въпреки това Майкъл е доволен от постигнатите резултати.

„Знаехме, че може да го постигнем още в Монреал, но в някои от състезанията имаше засечки, нещата не се получиха, появиха се проблеми”, коментира Майкъл за Autosport. „Знаехме, че е въпрос на време да достигнем нужната на скорост и постоянство, това и казвахме. Сега определено сме там, където искахме, но трябва да продължим в същия дух.”

„Вижте проблемите, които отборите имаха на „Силвърстоун” – Mercedes - отново с гайките, Sauber – с Камуи Кобаяши, и Red Bull имаха проблеми, така че е много трудно.  Ако стоим настрана от проблемите и затвърдим тези времена, тогава може да сме сигурни, че ако разполагаме с автомобил, способен да се бори за победата, ще спечелим. Това може да е определящият фактор ( за победата). На „Силвърстоун” не беше така, но може да бъде.”

Добрата работа в бокса на McLaren през изминалия състезателен уикенд се дължи и на това, че контузеният механик на задно дясно колело в крайна сметка е бил на своя пост по време на британската Гран при. Участието му бе под въпрос, след като във Валенсия предното крило на Хамилтън го удари и направи сериозна порезна рана в крака му.

„Беше по-добре, дойде при нас сутринта преди състезанието”, допълва Майкъл. „Дойде и в събота, направи тренировката в питстопа, направи 10 смени и беше най-бърз. Не работи (по автомобила) в събота, нито в неделя, но дойде за състезанието и ние го използвахме. Беше напълно готов.”

Въпреки че в последните две състезания McLaren прави най-бързите стопове, Ferrari продължава да е в челото на класацията с осреднените времена заради сериозните проблеми на британците в началото на сезона.

Коментари
comments powered by Disqus