Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Radical RXC: Затворен екстремен спортист от Англия

17.10.2013 14:40

Британската работилница за спортни автомобили Radical представи нов екстремен спортист. Radical RXC продължава традицията на изключително леките състезателни модели от Питърбъроу.

Понякога използването на термина "радикален" в наименованието на автомобилна марка е лошо знамение. Тук обаче "радикален" означава фокусиране върху най-добрите възможни промени като например намаляване на теглото и оптимизиране за активно състезателно приложение. Radical RXC за сега е първият затворен спортен автомобил на английския производител с възможност за движение и по пътищата.

3,7 литра и 380 к.с. за цивилната версия


Под капака, съответно зад седалките, спортният модел Radical RXC от среден клас има 3,7-литров двигател, който е от палитрата на Ford. Този двигател,  макар и в не толкова силна версия, може да си види в настоящият Ford Mustang. Задвижващият агрегат изпраща 320 Нм към коляновия вал, мощността отива изключително само към задните колела и осигурява спринт от нула до сто само за 2,8 секунди. Максималната скорост която достига Radical е около 280 км/ч.

При поръчка на състезателната версия на Radical RXC получавате кола без възможност за движение по пътищата, в замяна на това обаче ще имате спортист с 500 к.с. вместо 380 к.с., които се генерират от трилитров осемцилиндров V-образен двигател.

Radical RXC тежи 900 килограма


Въпреки това, само мощността и максималната скорост не правят един автомобил състезателен. Именно за това Radical съчетава тези качества с олекотена конструкция. По данни на производителя RXC тежи 900 кг. Резултатът е съотношение тегло/мощност по-малко от 2,5 кг/к.с. Така че състезателят е на едно ниво с Mercedes SLS AMG Black Series (2,46кг/к.с.).

В допълнение към леката конструкция имаме обтекаема каросерия с широк извисен заден спойлер. При 280 км/ч максимално темпо Radical RXC има тегло едва 900 кг.

Коренно различно оборудване


Кожен салон, навигационна система, подгряване на седалки: какво възприема нормалният водач като нещо съвсем естествено, разбира се Radical е жертва на радикална промяна. Но той може да предложи климатик и мултифункционален волан. Разбира се само много малко автомобили са оборудвани с ролбар на борда, но Radical RXC има нужда от него, за да получи разрешение от FIA, за да влезе в класа на GT. Необходими са също така специални спортни седалки и предпазни шестточкови колани, което разбира се е заводско оборудване при Radical.

Цените за Radical RXC започват от 144 000 евро за пътната версия. RXC е вече на разположение.

Коментари
comments powered by Disqus