Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ръководството на Lotus вярва в успеха

09.03.2010 12:34

Името Lotus се завръща във Формула 1 за първи път от 15 години насам. Отборът на Тони Фернандес няма нищо общо с тима на Колин Чапман, спечелил седем титли при конструкторите и шест при пилотите, но въпреки това предстоящият му състезателен дебют е сред едно от най-очакваните събития за сезон 2010.

В Бахрейн тази седмица двамата пилоти на Lotus Хейки Ковалайнен и Ярно Трули ще трябва да оправдаят високите очаквания на техническия директор Майк Гаскойн, който е уверен в потенциала на T127.

„Тестовете бяха много продуктивни“, коментира Гаскойн преди предстоящата Гран при на Бахрейн. „Надеждността (на автомобила) е добра и отборът е в отлична форма за първото състезание през сезон 2010.“

„Нямаме търпение да застанем на стартовата решетка в Бахрейн“, допълва тим-шефът Тони Фернандес. „Това е страхотен момент за всички, които по някакъв начин имат участие в проекта, за всички наши фенове, които ни оказват огромна подкрепа още от самото начало преди шест месеца.“

„Да, по-бавни сме от повечето водещи отбори, но отиваме към Бахрейн, заредени с много енергия, решени да работим здраво и с напълно ясна представа за това, което ни очаква. Целта ни за първата Гран при е да завършим, а впоследствие да вървим напред стъпка по стъпка“, завършва Фернандес.

Първият сериозен аеродинамичен ъпдейт ще бъде за европейската фаза от шампионата, допълва Гаскойн. „Обикновено работиш по детайлите и се стремиш да спечелиш няколко десети. Ние обаче очакваме следващата промяна да ни донесе секунда.“

„Когато завършвахме дизайна на автомобила, когато конструирахме краш структурите и въздуховодите за радиаторите, не бяхме влизали във въздушния тунел. Това се случи близо месец по-късно.“

„Базовата конфигурация на охлаждането например бе проектирана без никакви конкретни данни. Хората казват, че в задната си част болидът е прекалено грубоват. Това е така, защото когато изчислявахме данните за охлаждането, нямахме информация за двигателя. Ето защо решихме, че първоначално е по-добре да поемем по пътя, който ще ни позволи да завършим първите няколко състезания. Трябваше да сме сигурни, че охлажда достатъчно, че работи и всичко е наред.“

Коментари
comments powered by Disqus