Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Акрополис: Латвала катастрофира на шейкдауна

29.05.2008 14:05

Яри-Мати Латвала катастрофира по време на шейкдауна, предшестващ старта на рали „Акрополис”. Пилотът на BP-Ford както и неговият навигатор Мика Антила са невредими, като единствените пораженията по автомобила са огънатите дясна врата и праг.

При второто минаване по 3,44-километровата отсечка Латвала изгуби контрол над своя Ford Focus RS WRC на един тесен ляв завой, изхвърча извън пътя и се заби в храстите и дърветата край трасето. При удара автомобилът загасна, като голяма част от натоварването пое дясната врата. Нито Мика Антила, нито Латвала пострадаха, но двамата бяха принудени да се отправят към сервизната зона, за да могат механиците на Ford да ремонтират автомобила своевременно.

За щастие на Латвала поражения по ролкейджа нямаше и след смяната на вратата финландецът и неговият навигатор отново подновиха тестовете. За официалния старт тази вечер автомобилът ще бъде оборудван с нов праг.

„Малко се уплаших, но се надявам, това означава, че лошият късмет приключи преди старта на същинското състезание”, коментира Латвала. „Завоят ме изненада. Стесни се повече отколкото очаквах и колата изхвърча от пътя. За щастие повредите не бяха сериозни. Проблем има единствено при канала за крика от страната на Мика, но механиците ни ще се справят с него тази вечер.”

Най-добро време в шейкдауна записа пилотът на Citroen Дани Сордо. Втори и трети завършиха съответно претендентите за титлата Мико Хирвонен (Ford) и Себастиен Льоб (Citroen).

Коментари
comments powered by Disqus