Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Акрополис: Латвала поведе след първата отсечка

24.05.2012 13:03

Яри-Мати Латвала (Ford) излезе начело след първия етап на рали „Акрополис”, шести кръг от WRC. Финландецът изпревари с 2,8 секунди Себастиен Льоб (Citroen) в 25-километровата откриваща отсечка.

Латвала пропусна последния кръг в Аржентина, след като счупи ключица при ски инцидент в средата на април. Въпреки това той започна ударно надпреварата в Гърция, печелейки етапа „Кинета”, с който стартира рали „Акрополис”.

„Добро начало! Мисля, че сложих няколко секунди на Льоб на обратните завои в края на етапа. Радвам се, че съм отново зад волана. Това е най-важното за момента.”

Съотборникът на Льоб Мико Хирвонен завърши трети, на 7,1 секунди зад лидера, а частният пилот на Ford Мадс Йостберг се пребори със заводския си колега Петер Солберг за четвъртото място. Норвежецът изгуби близо 15 секунди още в първата отсечка след грешен избор на гуми.

„Трябваше да слушам отбора. Мислех, че етапът ще бъде по-песъчлив”, обясни Солберг, който за разлика от всички останали водещи пилоти избра меката смес на Michelin.

Другият голям губещ в отсечката бе Андреас Микелсен, който имаше проблеми с трансмисията на поддържаната от екипа на VW Skoda Fabia S2000, и кара до финала само със задно предаване. Това е и причината шампионът в IRC да остане извън челната десетка.

Първият същински ден на рали „Акрополис” включва осем етапа с обща дължина 169,12 километра, като между тях няма обеден сервиз, а единствено два отдалечени.

Коментари
comments powered by Disqus