Себастиен Ожие записа третата си победа за сезона, а съотборникът му Себастиен Льоб направи успеха на Citroen двоен. Мико Хирвонен (Ford) допълни челната тройка на рали „Акрополис”, седми кръг за 2011 г.
Льоб оглави класирането след втория ден на рали „Акрополис”, но само благодарение на факта, че съотборникът му върна газта в последната отсечка, за да си гарантира по-добра стартова позиция за третия. Това се оказа и най-добрата стратегия, тъй като още след първия етап тази сутрин Ожие излезе начело, макар и само с една десета аванс. Отговорът на седемкратния световен шампион не закъсня и той спечели следващата „Ню Писиа”, за да си върне първото място, отново само с една десета преднина. При вторите минавания обаче Малкия Себ натрупа 10,5 секунди, които запази и до финала, след като в „пауър стейджа” двамата съотборници дадоха абсолютно идентични времена.
„Това бе едно наистина много добро рали за мен”, заяви щастливият Ожие на финала. „Стартът в петък беше труден, но успях да намеря правилния ритъм, особено вчера, когато натисках много здраво. Перфектна победа!”.
За Льоб второто място на „Акрополис” означаваше и подиум номер 100 в неговата кариера. „Беше голяма битка, но определено условията не бяха еднакви за двама ни”, коментира седемкратният световен шампион. „Разочарован съм, че не спечелихме, защото мисля, че бяхме най-бързите в това рали, но два дена трябваше да чистим отсечките и един карахме втори, което определено е проблем.”
Само три секунди не достигнаха на третия Мико Хирвонен да изпревари Себ в крайното класиране, но въпреки това финландецът може определено да бъде доволен от резултата и представянето на своя автомобил, тъй като съотборникът му Яри-Мати Латвала финишира едва девети заради технически проблеми. В петък пилотът на Ford получи повреда в диференциала, а в събота - в турбото, което на практика го лиши от всякакви шансове за по-предно класиране.
В Гърция Петер Солберг трябваше за пореден път да приеме факта, че не може да се бори със заводските пилоти. След първия ден норвежецът имаше цели 50 секунди аванс, но чистенето на отсечките в събота му коства прекалено много време и в крайна сметка той остана четвърти на финала. Неговият брат Хенинг пък зае петото място, въпреки че изоставането му спрямо победителя е близо пет минути и половина.
Матю Уилсън (Stobart) спечели осем точки, след като финишира на шесто място, а Кими Райконен (Ice 1 Racing) маркира завръщането си в Световния рали шампиона с отличната седма позиция. Осмият Юхо Ханинен (Skoda Fabia S2000) спечели победата в S2000 категорията.
Следващият кръг от WRC е рали „Финландия” в края на този месец.