Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали "Аржентина": Льоб с най-добро време на шейкдауна

03.05.2007 10:05

С включването на суперспециалния етап на стадион “Ривър Плейт” в графика на рали “Аржентина” традиционният за четвъртък шейкдаун бе изместен с един ден по-рано. Себастиен Льоб и C4 WRC направиха първата заявка за победата с най-добро време в официалната проверка.

Съоръжението в Буенос Айрес се намира на 700 километра от центъра на състезанието Кордоба. Сериозната дистанция принуди организаторите да коригират класическия график на надпреварата, тъй като е необходимо повече от нормалното време за транспорт на автомобилите, пилотите и цялото оборудване.

Шейкдаунът се проведе на 4,59-километровата отсечка между Вия Гарсия и Кабаланго. Отборите използваха сервизния парк, локализиран на около 15 километра от мястото на предварителната проверка. Според организаторите на надпреварата отсечката е представителна за самото състезание – с множество неравности и коловози.

Себастиен Льоб финишира за 2:22.9 минути и записа символичен успех преди същинския старт на рали “Аржентина”, изпреварвайки с почти шест секунди втория Петер Солберг със Subaru Impreza. Постижението на световния шампион едва ли е изненада, тъй като C4 WRC доказа, че се държи перфектно на макадам. Комбинацията с невероятните качества на французина отново е най-силният коз за екипа на Citroen, който ще преследва четвърта победа за сезона.

Грьонхолм записа трето време (2:29.1), но едва ли ще се задоволи с това постижение и на финала на надпреварата. След проблемите около автомобилите на M-Sport в Португалия и наказанието, което го остави на второ място в класирането при пилотите, летящият финландец е крайно мотивиран да прекъсне серията на Себ. Изборът на гуми отново ще бъде от сериозно значение, което означава, че Маркус трябва да бъде много по-концентриран от предишния старт, ако иска да се бори за титлата.

Дани Сордо продължава с амбициозното си представяне на макадам. Въпреки че няма достатъчно опит с тази настилка, младият испанец се възползва максимално добре от качествата на C4 WRC и завърши шейкдауна с четвърто време. Амбицията отново е за подиума, но в Аржентина подаръците от страна на FIA и M-Sport са малко вероятни.

В първата петица попадна и Хенинг Солберг, който фиксира хронометрите на 2:30.0 минути.

Коментари
comments powered by Disqus