Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Аржентинa: Мийк поведе след драматичен първи ден

25.04.2015 08:58
Рали Аржентинa: Мийк поведе след драматичен първи ден

Крис Мийк (Citroen) е начело след първия ден на рали "Аржентинa", четвърти кръг от WRC. Тежките отсечки край Кордоба се оказаха непосилни за голяма част от водещите състезатели, включително и за лидера в шампионата Себастиен Ожие (VW).

Рали "Аржентина" по традиция е едно от най-тежките състезания през сезона, но това, което се случи през първия ден от надпреварата, бе истинска касапница. Единствено Крис Мийк мина чисто по трасето и има аванс от внушителните 68.4 секунди преди началото на съботния ден. Преднината на северноирландеца можеше да бъде и още по-голяма, но спукана гума го забави в третата отсечка.

Лидерът в шампионата Себастиен Ожие се предаде още на втория етап. Причината за неговото отпадане бе повреда в горивната система, в резултат на която двигателят на неговия Polo R WRC работеше само на три цилиндъра. Съотборникът му Яри-Мати Латвала също нямаше късмет с техниката, но поне стигна до края на първия ден. Счупен кожух на скоростната кутия го остави само с един двигателен мост за финалните два етапа, което коства близо минута и половина на третия в генералното класиране.

За да бъде драмата на VW пълна, отпадна и Андреас Микелсен. Спукана гума, завъртане и повреда в предното окачване бяха само част от премеждията му по време на сутрешните минавания. Въпреки това норвежецът стигна до обедния сервиз, но само за да отпадне в последвалата пътна секция заради повреда в усилвателя на кормилната уредба.

Проблемите на VW бяха добре доши за заводския екип на Citroen, който изненадващо е с двата си автомобила в челото. На 68,4 секунди зад Мийк е съотборникът му Мадс Йостбер. За норвежецът състезанието в Аржентина не започна добре, тъй като още в първия етап в петък двигателят му изгасна и той трябваше да рестартира електрониката на своя автомобил, за да може да продължи.

На половин минута зад третия Латвала се движи Дани Сордо, който е водещият пилот на Hyundai, въпреки че още във втората отсечка остана без серво. Съотборникът му Тиери Нювил загуби цели четири минути, след като се приземи на камък в отварящия петъчен етап. Въпреки това белгиецът е седми, а и сътвори един от най-куриозните моменти в надпреварата. В третата отсечка Нювил се озова зад Микелсен, който караше с много по-ниска скорост заради повреденото си окачване. За да покаже на норвежеца, че е време да се прибере встрани и да го пропусне, пилотът на Hyundai го удари леко в стил WTCC и едва тогава мина пред него.

Не само Тиери Нювил стана жертва на по-бавните състезатели в етапа. Елфин Евънс (M-Sport Ford) изгуби над четиридесет секунди именно зад Нювил във втората отсечка. Въпреки това британецът е пети в генералното класиране и то само на 5,5 секунди зад Дани Сордо. Съотборникът му От Танак отново катастрофира и не завърши деня, след като удари камък в едно от водните препятствия и разби окачването на своята Fiesta RS WRC.

Завъртане и скъсана стабилизираща щанга забавиха Мартин Прокоп и въпреки това частният пилот на Ford е на впечатляващата шеста позиция в генералното класиране. Зад седмия Нювил се движи Халид Ал-Касими (Citroen DS3 WRC), а лидерът във WRC2 Абдуалзис Ал-Кувари (Ford Fiesta RRC) е девети. Челната десетка допълва Юри Протасов (Ford Fiesta RRC).

Вторият ден на рали "Аржентина" включва нови четири етапа (две отсечки с по две минавания), чиято състезателна дистанция е 131,1 километра.

Коментари
comments powered by Disqus