Крис Мийк спечели рали "Аржентина" и първата си победа във WRC. Мадс Йостберг направи успеха на Citroen двоен, а Елфин Еванс (M-Sport Ford) изненадващо се качи на подиума заради много отпаднали състезатели.
Мийк излезе в челото на класирането още след втората отсечка и запази лидерската си позиция до финала на тежките макадамови етапи край Вийа Карлос Пас. За неговия успех до голяма степен допринесоха техническите проблеми на двамата водещи състезатели на VW, но успехът на британеца е напълно заслужен. Това е първа победа в неговата на Мийк и първа за Citroen след ерата Льоб.
Мадс Йостберг направи радостта на французите двойна, след като финишира на 18,1 секунди зад Мийк. Рали "Аржентина" не започна добре за норвежеца, тъй като още във втората отсечка той загуби над 40 секунди, след като трябваше да рестартира електрониката на своя DS3 WRC. Стабилното темпо на Йостберг обаче му гарантира второто място на финала.
Рали "Аржентина" се превърна в пълен провал за заводския тим на VW. Себастиен Ожие отпадна още след втория етап заради повреда в горивната система, а Андреас Микелсен го последва малко по-късно след серия от грешки и технически проблеми.
Това трябваше да отвори пътя към победата на Яри-Мати Латвала, но късметът изневери и на него. Повреда в диференциала му коства над минута в петък, излизане от пътя в събота го забави още с толкова, а в неделя сутрин повреда в горивната система го извади от надпреварата. Вместо да навакса голяма част от изоставането си спрямо лидера Ожие, Латвала изгуби дори нови три точки, тъй като съоборникът му спечели финалния "пауърстейдж". След рали "Ажрентина" финландецът вече няма практически шансове за титлата със скромните си 19 точки.
Елфин Еванс реши да кара на сигурно и това даде резултат, тъй като на финала британецът изоставаше с близо три минути и половина спрямо победителя Мийк, но това бе достатъчно за място на подиума. Проблемите на Латвала му помогнаха да се пребори за първото влизане в челната тройка, както и отпадането на Дани Сордо (Hyundai) в събота вечер. Въпреки че испанецът получи десет наказателни минути, той се върна в надпреварата тази сутрин по системата "рали 2" и финишира зад четвъртия Мартин Прокоп (Ford Fiesta RS WRC).
Халид Ал-Касими вкара още един автомобил на Citroen в челната десетка с шестото място, а седмият Абдулазис Ал-Кувари (Ford Fiesta RRC) спечели първото място във WRC2. Пълните резултати може да видите тук.
Следващият кръг от Световния рали шампионат е в Португалия и стартира на 21 май.