Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Аржентина: Успех за Мико Хирвонен на "Ривър Плейт"

04.05.2007 10:05

Стартът на рали “Аржентина” бе даден със суперспециалния етап на легендарния стадион “Ривър Плейт” в Буенос Айрес. След като състезателите от шампионата за серийни автомобили преминаха през 2,4-километровата отсечка, WRC-машините огласиха мащабното съоръжение и сложиха началото на шестия кръг за сезон 2007.

След нещастния инцидент на най-младия брат във фамилията Компанк, който стана причина за отказа на Munchi’s Ford WRT от участие в рали “Португалия”, Хуан Пабло Райес отново застана зад волана на своя автомобил. Негов съперник за битката в суперспециалния етап бе младата надежда на Stobart M-Sport Яри Мати Латвала. Аржентинският пилот бе с 0,2 секунди по-бърз спрямо своя конкурент и даде първи повод за радост на местната публика.

Втората двойка на стадион “Ривър Плейт” бе между Луис Перес Компанк и Матю Уилсън. Английският пилот, който спечели своята първа етапна победа в Аржентина преди година, изпревари с 1,9 секунди състезателя на Munchi’s Ford WRT, но аплодисментите бяха отправени предимно към Компанк, който ще преследва първа точка за сезон 2007.

За първи път Крис Аткинсън участва в официална надпревара със своя нов навигатор Стефан Прево, заменил Глен Макнийл преди по-малко от месец в екипа на Subaru WRT. Това не попречи на младия австралиец да изпревари с половин секунда своя конкурент Хенинг Солберг и да заеме шестото място във временното класиране.

Петер Солберг и Дани Сордо бяха следващите двама пилоти, които излязоха на реконструираната футболна арена. Испанецът бе по-бърз от световния шампион за 2003 година и фиксира трето време. Резултатът на Солберг, който изостана с 0,7 секунди от Сордо, бе идентичен с постижението на Себастиен Льоб – четвърто място преди същинското начало на надпреварата.

Манфред Щол и Мико Хирвонен формираха предпоследната двойка на “Ривър Плейт”. Финландският състезател изпревари своя опитен съперник и оглави временното класиране с резултат 2:08.3. Щол остана девети.

Най-очакваният момент от официалния старт на рали “Аржентина” бе битката между първите двама в генералното класиране при пилотите: Себастиен Льоб и Маркус Грьонхолм. Хладнокръвният финландец изпревари световния шампион с 0,9 секунди, но се оказа, че неговият резултат е по-слаб от този на съотборника му Мико Хирвонен. Въпреки това Малкълм Уилсън няма причини да бъде недоволен, тъй като двамата пилоти на BP-Ford ще стартират първия ден от надпреварата като водачи във временното класиране.

Рали “Аржентина” – суперспециален етап

1. М. Хирвонен Ford Focus RS WRC 06 2:08.3
2. М. Грьонхолм Ford Focus RS WRC 06 2:08.9 (+0.6)
3. Д. Сордо Citroën C4 WRC 2:09.1 (+0.8)
4. С. Льоб Citroën C4 WRC 2:09.8 (+1.5)
 = П. Солберг Subaru Impreza WRC2007 2:09.8 (+1.5)
6. К. Аткинсън Subaru Impreza WRC2007 2:11.0 (+2.7)
7. Х. Солберг Ford Focus RS WRC 06 2:11.5 (+3.2)
8. М. Уилсън Ford Focus RS WRC 06 2:13.1 (+4.8)
9. М. Щол Citroën Xsara WRC 2:13.6 (+5.3)
10. Л. Перес Компанк Ford Focus RS WRC 06 2:15.0 (+6.7)

Коментари
comments powered by Disqus