Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали България: Гьошев води след първия ден

09.07.2011 23:14 1
1
2571889650

Екипажът на „Престиж рали тим“ Петър Гьошев и Димитър Спасов (Peugeot 207 S2000) е начело след първия ден на рали „България”, като не изпусна нито за миг лидерската позиция.

Гьошев и Спасов поведоха още в първата отсечка и въпреки че спечелиха само нея, не отстъпиха лидерската позиция до финала на шестия заключителен етап. Българският екипаж запази минимален аванс от 6.6 секунди спрямо Лука Бети (Peugeot 207 S2000), а в неделната решителна борба за последните четири етапа остава и Лука Росети (Abarth Grande Punto S2000). Европейският шампион е трети и изостава на 11.7 секунди спрямо водача.

„Денят беше много тежък, но с бонус точките за лидерската позиция спечелихме първите си точки в европейския шампионат”, коментира на пресконференцията в края на деня Гьошев. „Водим само с 6.6 секунди на Лука Бети и за нас в неделя състезанието започва наново. Автомобилът недозавиваше в първите две отсечки, но успяхме да подобрим поведението му за „Сестримо“. Там обаче имахме проблеми със спирачките, защото ги използвахме доста агресивно и положението с тях направо беше трагично.”

„След последната отсечка за деня открихме повреда в генерацията и един от полските отбори много ни помогна, като ни услужи за смяната й. Разликите във времената са много малки и италианците със сигурност ще искат да ме прескочат, защото им се пречкам в разпределението на точките за европейския шампионат. Свършихме с твърдите гуми, които са най-правилният избор за дългите етапи в жегата, но екипът ни увери, че за неделя ще разполагаме с достатъчно. Надяваме се утре да имаме български победител в състезанието.”

Гьошев и двамата му италиански конкуренти останаха самотни в челото, след като Ясен и Дилян Повови с Mitsubishi Lancer Evo 9 R4 загубиха 44.6 секунди при второто минаване на „Сестримо“. Братята започнаха деня с втора позиция, но тежкото спускане в най-дългия етап на рали „България“ им коства общо изоставане от 1:02.6 минути зад Гьошев.

Четвъртата позиция на Попов изглежда сигурна заради солидния му аванс от 1:17 минути пред Димитър Илиев (Skoda Fabia S2000). Победителят в рали „България“ за 2007 г. беше най-бързият пилот за деня с три спечелени етапни победи, но спуканата гума в „Любница 1“ го забави с три минути. Петкратният национален шампион успя да стопи повече от 40 секунди от своя пасив и се изкачи на пето място във временното класиране.

Шести се движи Игнат Исаев с Peugeot 207 S2000. Той се пребори категорично с чеха Антонин Тлустяк (Skoda Fabia S2000), въпреки че прави първото си състезание с автомобил от категорията Super 2000.

Поляците Мачиеж Ржежник и Сжимон Рута, и двамата с Peugeot 207 S2000, са съответно осми и девети, а Крум Дончев вече е последен в първата десетка. Националният шампион, който подобно на Илиев спука предна дясна гума в SS2, се движеше осми след петия етап, но загуби цяла минута и половина при второто минаване на „Сестримо“. Той е на 4:32 минути зад лидера и няма шансове за призово класиране.

Турчинът Фатих Кара (Fiat Palio S1600) е единайсети и води с близо шест минути и половина пред Тодор Славов (Renault Clio R3). Пилотът на „Булбет рали тим“ имаше проблеми с двигателя след вторите минавания на „Траянови врата“ и „Любница“, но остава лидер във временното класиране за европейския шампионат при автомобилите с един двигателен мост.

Коментари

pj
Пепи ще спечели рали България 2011! Това е само началото. Скоро ще го гледаме и на световно ниво.

comments powered by Disqus