Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали България: Петер най-бърз на шейкдауна. Проблеми за българските пилоти

08.07.2010 14:45

Част от българските пилоти може да не стартират този уикенд, тъй като ФИА изисква всички екипажи да са с гуми Pirelli, а във вторник представителите на родната федерация уверено твърдяха, че това не е задължително.

От 2007 г. насам Световният рали шампионат има един-единствен доставчик на гуми и всички състезатели са длъжни да използват неговите продукти. Такава е и ситуацията за рали „България”, което е седми старт от сериите. Тъй като в правилника на надпреварата не е вписано, че тя ще бъде кръг от националния шампионат, всички състезатели са длъжни да използват гуми на Pirelli. По време на пресконференцията във вторник обаче както председателят на БФАС Георги Янакиев, така и директорът на ралито Борис Капев бяха категорични, че са се договорили устно с ФИА и WRC и нашите състезатели ще могат да карат с други гуми.

Оказа се обаче, че устната уговорка в случая няма никакво значение, тъй като родните състезатели бяха задължени да участват на шейкдауна с Pirelli. Първи реагираха Крум Дончев (Peugeot 207 S2000) и Димитър Илиев (Skoda Fabia S2000), които директно купиха нови гуми и поеха към Момин Проход буквално минути преди шейкдаунът да приключи. Ясен Попов (Mitsubishi Lancer Evo 9) също заяви, че ще се сдобие с гуми на италианците, но част от пилотите, които са с далеч по-малки бюджети, вероятно няма да могат да си позволят това.

Междувременно частният пилот на Citroen Петер Солберг даде най-добро време в шейкдауна тази сутрин на 2,65-километровата отсечка край Момин проход. Бившият световен шампион спря хронометрите на 1:39.4 минути и изпревари с 4 десети втория Дани Сордо (Citroen). Любопитен факт е, че Себастиен Льоб (Citroen) и Кими Райконен (Citroen Junior) регистрираха идентични времена - 1:40.5. Резултатите на първите десет може да видите тук.

При джуниърите най-бърз бе Алесандро Броколи (Renault Clio R3) с 1:52.3, а българският представител в J-WRC Тодор Славов (Renault Clio R3) остана трети с 1:53.2. Варненецът бе доволен от своя автомобил, но коментира, че му е нужно време, за да свикне с гумите, тъй като тези, които пилотите използват на рали „България”, се различават съществено от миналогодишните.

Церемониалният старт ще бъде даден в четвъртък вечер на стадиона в Самоков, но същинската надпревара започва в петък сутрин с етапа „Батак 1“ (Льоб стартира в 10:05).

Коментари
comments powered by Disqus