Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали България: Седем секунди не стигнаха на Гьошев за победата

10.07.2011 14:09

Европейският шампион Лука Росети (Abarth Grande Punto S2000) спечели рали „България”, след като Петър Гьошев (Peugeot 207 S2000) не можа да парира атаките му в последните две отсечки. Разликата между двамата на финала бе само 7,3 секунди.

Екипажът на „Престиж рали тим“ Петър Гьошев и Димитър Спасов водеше след първия ден на рали „България” с аванс от 6,6 секунди спрямо Лука Бети (Peugeot 207 S2000), а на 5,1 секунди зад италианеца се движеше Лука Росети. Четирите етапа, които включваше втория ден, трябваше да решат битката между тримата, като още на първия – „Мухово 1”, Росети прескочи своя сънародник и излезе втори, на 4,3 секунди зад Гьошев. На следващия „Славовица 1” европейският шампион отново бе по-бърз от пилота на „Престиж рали тим”, но само със 1,1 секунди и двамата поеха към обедния сервиз, разделени от 3,2 секунди.

Опитът, който Росети натрупа при сутрешните минавания, явно се отрази на увереността му и още на „Мухово 2” той излезе начело. За първи път пък от началото на надпреварата Пепи Гьошев изпусна лидерската позиция и трябваше да наваксва 3,4 секунди, ако искаше отново да си я върне в последния етап. За съжаление и на „Славовица 2” италианецът бе по-бърз от Гьошев и спечели първата си победа в България и трета за сезона в европейския шампионат.

"Разбрахме, че ще е много трудно още на шейкдауна, когато автомобилът не стоеше на пътя както искахме", коментира Гьошев на официалната пресконференция. "Водехме в 8 от първите 10 етапа и вече виждахме победата много близо. Смятам, че не бяхме достатъчно добре подготвени за нея. Загубихме, защото ни липсват достатъчно състезателни километри с този автомобил. Все пак се радвам, че се борихме с двукратния и настоящ европейски шампион. Победата много ни помага в битката за класирането в националния шампионат. Вече сме на 17 точки зад Димитър Илиев, но показаната от него скорост ни притеснява."

Росети бе по-бърз от Гьошев, но не записа нито една етапна победа днес, тъй като всички отидоха на сметката на Димитър Илиев (Skoda Fabia S2000). Победителят от 2007 г. категорично бе най-бързият пилот в 42-ото издание на рали „България” (общо седем етапни победи), но в крайна сметка трябваше да се задоволи с петото място, тъй като спукана гума на „Любница 1“ в събота го забави с три минути. Илиев завърши само на 7,2 секунди от четвъртия Ясен Попов (Mitsubishi Lancer Evo IX), въпреки че разликата между двамата в края на първия ден бе 1:17 минути.

Игнат Исаев завърши шести, въпреки че за него това бе първо състезание с Peugeot 207 S2000. Той се пребори категорично с чеха Антонин Тлустяк (Skoda Fabia S2000), който днес загуби и седмата си позиция, след като Крум Дончев (Peugeot 207 S2000) го изпревари в осмия етап. Победителят от 2008 г. подобно на Илиев спука предна дясна гума във втората отсечка и се движеше осми след петата, но натрупа цяла минута и половина пасив при второто минаване на „Сестримо“, което на практика го остави без никакви шансове за нещо повече от седмото място на финала.

Челната десетка допълниха поляците Мачией Ржежник и Сжимон Рута с последните два супера на Peugeot, като в нито един момент от състезанието двамата не показаха особени заложби за по-предно класиране. Веднага зад тях финишира Тодор Славов с Renault Clio R3. Пилотът на „Булбет рали тим“ беше сред шестимата състезатели, спукали гуми във втората отсечка, а след това и получи наказание от 20 секунди. Въпреки това варненецът завърши надпреварата като победител при автомобилите с един двигателен мост както в общото класиране за рали "България", така и в класирането за европейския шампионат.

Коментари
comments powered by Disqus