Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Босфора: Феноменално каране и девето място за Славов

05.06.2011 22:11 1
1
2571888989

Тодор Славов (Renault Clio R3) завърши на впечатляващото девето място в юбилейното 40-то рали „Босфора”. 27-годишният варненец е единственият пилот в топ 10, който кара автомобил с един двигателен мост.

Преди последната отсечка Тодор Славов и навигаторът му Добромир Филипов се движеха единайсети, след като в рамките на третия ден от надпреварата предпочетоха да карат на сигурно и да пазят позиция.  Финалният етап обаче препъна двама от местните състезатели и екипажът на Булбет Рали Тим излезе девети.

Това е страхотен успех за Славов, тъй като въпреки бронзовите медали в J-WRC варненецът остана без бюджет за тази година и дори участието му в избрани стартове от Европейския рали шампионат бе под въпрос. Все пак средствата, които Министерството на спорта отпусна на трима от нашите пилоти миналия месец, му дадоха възможност да стартира в Турция. И той се реваншира по възможно най-добрия начин, финиширайки девети в генералното класиране на рали "Босфора" и първи при автомобилите с един двигателен мост.

„Състезанието мина много добре, като изключим първия ден, когато трябваше да караме зад италианеца, който беше много по-бавен от нас. Дори в първата отсечка, която бе дълга само 6 километра, го застигнахме в средата й”, коментира Славов специално за auto motor und sport. Другият проблем беше, че останахме без гуми след края на втория ден и купихме Lassa. С тях автомобилът ни коренно промени поведението си. Окачването се оказа прекалено твърдо и затова резултатите ни в началото на третия ден не бяха особено добри. После обаче направихме някои корекции и имах възможност да натискам до финала. Нямахме нито един комплект нови гуми за това състезание, като изключим тези на Lassa. Но пък една такава струва 80 евро, а на Pirelli – 220, като и разликата в представянето им е огромна.

„Много съм щастлив, защото Симон Жан-Жозеф следеше отблизо представянето ни и получихме специални поздрави от него. На няколко пъти дори ни посети в бокса, а това е огромно признание за мен. Доволен съм и от автомобила. Единственият проблем бе свързан с това, че лампата на маслото светеше редовно. Губихме между половин и един бар налягане, когато двигателят загрееше. Може би причината бе, че не сменихме маслената помпа, тя не дойде в кита за ревизията на мотора. Ще трябва да прегледаме какъв е проблемът и да го отстраним преди старта на рали „България”.”

Славов логично грабна и първото място в ERC 2WD (Европейския рали шампионат за автомобили с един двигателен мост) и завърши на пета позиция в общото класиране за шампионата на Стария континент. Представителят на домакините Ягиз Авджи (Ford Fiesta S2000) спечели рали "Босфора", а вторият Лука Бети (Peugeot 207 S2000) - победата при екипажите, регистрирани за ERC. Тихомир Стратиев (Citroën C2 R2) завърши 18-и в общото класиране.

Коментари

mezeto
gumata e yookohama

comments powered by Disqus