Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Дакар: Битката се затяга

10.01.2015 19:38
Рали Дакар: Битката се затяга

Орландо Теранова (MINI) спечели седмия етап на рали "Дакар", което навлезе в територията на Боливия. Лидерът Насер Ал-Атия (MINI) загуби три минути от преднината си в генералното класиране спрямо Жинил де Вилиърс (Toyota).

След вчерашната етапна победа Насер Ал-Атия имаше честа да отваря трасето от Икике до Уюни. Първият боливийски етап обаче донесе и първата по-съществена загуба на катареца. Жинил де Вилиърс го изпревари още на трасето и завърши с три минути преднина и по този начин намали разликата между двамата в генералното класиране на 8:14.

"Етапът не беше труден, но надморската височина се оказа сериозен проблем за мен", коментира в края на отсечката Ал-Атия. "Трябваше да спирам на три пъти, за да повръщам. Имах ужасно главоболие и при всяка неравност беше ад. Загубих време, но това не е голям проблем. Не е необходимо да караме на пълна газ. Автомобилът е в отлично състояние. Трябва само да сменим гумите, да направим няколко проверки и да починем след това. Първо обаче ще мина през медицинския център."

Най-бърз в етапа бе аржентинецът Орландо Теранова. Пилотът на X-Raid изгуби шансове да се бори за победата още в четвъртия ден от надпреварата, но за пореден път демонстрира отлично темпо и напълно заслужено завърши като лидер в Уюни. На две минути зад него остана сензацията в тазгодишния "Дакар" Язид Ал-Раджи (Toyota), като по този начин саудитецът се утвърди на трето място в генералното класиране.

Поредната драма съпътства седмия ден в категорията на камионите, които останаха на територията на Чили. Едуард Николаев, който бе убедителен лидер след трите си поредни етапни победи, допусна навигационна грешка и загуби над час спрямо победителя Алеш Лопрайс (MAN). Неговите проблеми изведоха Айрат Мардеев на първо място в генералното класиране, като съотборникът му в екипа на КамАЗ и миналогодишен победител Андрей Каргинов изостава на 22 минути. Пълните резултати може да видите тук.

Седмият ден на рали "Дакар" бе почивен за мотоциклетистите и състезателите в ATV категорията. Автомобилите и камионите пък са в т.нар. "маратонски етап", което означава, че екипажите тази вечер не разполагат с външна асистенция и сервиз и трябва самостоятелно да се справят с евентуално възникналите повреди.

Осмият етап ще ни върне отново в Икике, Чили.

Коментари
comments powered by Disqus