Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Дакар: Дисквалифицират Ал-Атиах

09.01.2009 01:05

Катарецът бе отстранен от надпреварата заради пропуснати скрити контроли в шестия етап от рали „Дакар”. Volkswagen окупира първите три места.

Вчера пилотът на BMW X-raid оглави класирането, но в края на етапа сподели, че е имал сериозни проблеми с двигателя на автомобила по време на отсечката и на два пъти е спирал, за да чисти радиатора и оптимизира по този начин охлаждането. Екипът на X-raid явно не е отстранил напълно неизправностите по дизеловата единица в сервиза и още при първите дюни тази сутрин датчикът за температурата в кокпита на Ал-Атиах е отчел 120 градуса. За да запази автомобила си, катарецът е избрал алтернативен маршрут и е пропуснал някои от скритите контроли.

При подобна грешка единственото наказание е дисквалификация и организаторите от А.S.O. не направиха изключение. Ал-Атиах, който демонстрира впечатляваща скорост в началото на състезанието и единствен се конкурираше със заводските пилоти на Mitsubishi и Volkswagen, бе принуден да напусне безславно рали „Дакар 2009”.

Новината за дисквалификацията на Ал-Атиах със сигурност се е понравила на тим-шефа на Volkswagen Крис Нисен, защото челната тройка бе окупирана от негови пилоти. Жинил де Вилиър излезе начело , следван от Карлос Сайнц на седем минути и Марк Милър – на седемнайсет. Заводските представители на конкуренцията в лицето на Mitsubishi – Нани Рома и Стефан Петерхансел, заемат четвърта и пета позиция, но изостават на повече от половин час.

Единствената лоша новина за Volkswagen днес донесе Дитер Депинг, който изгуби повече от три часа в етапа заради серия грешки и бе принуден да чака сервизния камион за помощ.

Коментари
comments powered by Disqus