Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Франция: Ожие върна първата позиция на Citroen

01.10.2011 18:10

Себастиен Ожие (Citroen) е начело след втория ден на рали „Франция”, единайсети кръг от световния шампионат. Само на 9,5 секунди зад него обаче е вчерашният лидер Дани Сордо (MINI).

Вторият ден на рали „Франция” стартира по феноменален начин, след като в първите четири отсечки трима пилоти оглавяваха класирането. Дани Сордо запази първата си позиция след отварящия етап, но във втория Петер Солберг мина пред него. За съжаление в третия частният пилот на Citroen спука гума и загуби повече от 40 секунди, което на практика го извади от битката за първото място, а същевременно изведе Себастиен Ожие начело. Макар и за кратко, защото Дани Сордо отговори с етапна победа в следващия и пое към обедния сервиз с две десети аванс.

И все пак при следобедните минавания Ожие бе по-бързият от двамата претенденти за първото място и след четири етапни победи си гарантира преднина от 9,5 секунди. Ако французинът запази лидерската си позиция до финала, то претендентите за световната титла стават трима, като разликата между тях ще е минимална – отпадналият вчера Льоб, Мико Хирвонен, който засега се движи пети, но без проблеми ще стигне до четвъртото място с помощта на съотборника си във Ford Яри-Мати Латвала и Ожие.

Петер Солберг бе изключително разочарован заради спуканата гума на „Вале дю Мюнстер”, тъй като това бе първият му и може би последен шанс да стигне до победата през тази година. Въпреки това третото място определено е успех на фона на силната заводска конкуренция. Ако бившият световен шампион няма технически проблеми или не допусне някоя нелепа грешка, то класирането му на подиума е сигурно, тъй като Яри-Мати Латвала изостава на повече от 40 секунди.

Крис Мийк (MINI) също бе реален претендент за подиума, но шампионът в IRC за 2009 г. катастрофира на фаталния за него тринайсети етап. За капак на всичко пораженията по автомобила на MINI са твърде големи и той няма да може да стартира по системата „супер рали” в неделя.

Грешката на Мийк даде възможност на Мико Хирвонен да спечели една позиция и да излезе на петото място въпреки посредствените резултати днес. То без проблеми ще се превърне в четвърто утре, защото пред финландеца се движи съотборникът му Яри-Мати Латвала, който и на теория няма шанс за спечелването на титлата.

В челната десетка попаднаха още Денис Куиперс (FARM Ford), частният пилот на MINI Арминдо Араужо, Хенинг Солберг (Stobart Ford), Мадс Йостбер (Stobart Ford) и Пиер Кампана, който благодарение на финансовата подкрепа от страна на Френската федерация по моторни спортове получи шанс да кара в домашната си надпревара MINI JCW WRC. Единайсетият Кен Блок (Monster Ford) пък има шанс да спечели първата си точка през този сезон, след като изостава само на 7 секунди зад Кампана.

Третият ден на рали „Франция” включва само 51 километра, разпределени в шест етапа (три отсечки с по две минавания). Последният от тях „Aгено” е „пауър стейдж” и ще бъде от ключово значение и за развитието на шампионата, тъй като в него първите трима ще спечелят шестте бонус точки.

Коментари
comments powered by Disqus