Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Германия: Девет е щастливо число за Льоб

26.08.2012 14:23

Себастиен Льоб спечели деветата си победа в Германия и направи поредна крачка към рекордната девета титла. Съотборникът му в екипа на Citroen Мико Хирвонен завърши трети, а заводският пилот на Ford Яри-Мати Латвала намери място между двамата.

Третият ден на рали „Германия“ включваше само три отсечки, които не повлияха по никакъв начин на класирането в челото. Льоб, който оглави колоната още след първия етап и не изпусна до финала лидерската позиция, завърши на две минути пред най-близкия си преследвач Яри-Мати Латвала и по този начин спечели деветата си победа в Германия. Успоредно с това осемкратният световен шампион бе най-бърз и в суперспециалния етап и грабна допълнителните три бонус точки.

Екипът на Ford спази традицията и на рали „Германия“ да прави серия от пропуски в битката със Citroen. Неточен избор на гуми и настройки, проблеми със спирачките и пилотски грешки оставиха Яри-Мати Латвала и Петер Солберг без реален шанс за победата. Все пак финландецът се пребори за второто място, въпреки че след едно завъртане в събота се смъкна на пета позиция, но Солберг нямаше неговия късмет да остане на пътя. При първото минаване на 47-километровата „Арена Панцерплате“ в събота той излетя на един от левите завои и задната дясна част на неговия автомобил се заби в скалата край пътя.

Бившият пилот на Ford Мико Хирвонен пък за пореден път показа впечатляващо постоянство. Финландецът имаше проблеми в първия ден от надпреварата, но пък бе напълно безгрешен през цялото време, в резултат на което завърши трети. За Мико това е осми пореден подиум, което в комбинация с победите на Льоб прави екипа на Citroen недостижим в класирането за шампионата на отборите.

Зад Хирвонен завърши Мадс Йостберг, който също като своя финландски колега е изключително постоянен през тази година. Частният пилот на Ford има седем старта през този сезон, като най-слабото му представяне досега е петата позиция във Финландия в началото на този месец.

Именно „Арена Панцерплате“ препъна голяма част от водещите пилоти. Не само Солберг, но и Дани Сордо (MINI Prodrive), От Танак (M-Sport Ford) и Тиери Нювил (Citroen Junior) катастрофираха на нея, което доведе до много интересно разпределение на местата в топ 10.

Крис Аткинсън, който се върна във WRC с екипа на MINI Portugal, остана на девет минути зад Льоб, но въпреки това се пребори за петото място. Двамата пилоти на VW Себастиен Ожие и Андреас Микелсен пък заеха следващите две позиции, въпреки че се състезават с Skoda Fabia S2000, а не с WRC автомобил. Челната десетка допълниха Насер Ал-Атия (Citroen Qatar), От Танак и Дани Сордо, като последните двама се върнаха в надпреварата по системата „супер рали“ тази сутрин.

Следващият кръг от WRC е рали „Уелс“, което стартира на 13 септември.

Коментари
comments powered by Disqus