Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Германия: Доминация за Citroen

17.08.2007 19:08

Франсоа Дювал в оспорвана битка с фаворита Себастиен Льоб в първия ден на ралито.

Напълно очаквано пилотите с автомобили Citroen имаха предимство в първия ден на рали "Германия", десети кръг от световния шампионат. Още в началото поведе трикратният световен шампион Себастиен Льоб със Citroen C4 WRC, но петкратният победител в тази надпревара така и не успя да се откъсне пред съперниците си.

Най-сериозният преследвач на Льоб се оказа новият пилот на OMV Kronos Citroen Франсоа Дювал, който кара Citroen Xsara WRC версия 2006 година с активни диференциали. Белгиецът има две втори места в Германия, а сега взе третата отсечка, след което атаката му продължи в следващите етапи, като в края на деня - след шестата отсечка - Франсоа Дювал поведе в класирането с 1,3 секунди аванс пред Льоб.

Етапни победи в първия ден взеха Льоб (3) и по една отсечка Дювал, Мико Хирвонен (Ford) и Крис Аткинсън (Subaru).

В първите два етапа Себ бе на 6,2 секунди пред Дювал, след това Франсоа спечели третия и съкрати аванса на Льоб на 5,8. В четвъртата отсечка Себ се оплака от грешен избор на гуми и разликата му с Франсоа се стопи на 3 секунди, в петата белгиецът бе на 1,7 секунди от лидера и в шестата, която бе спечелена от Аткинсън, Франсоа вече поведе колоната.

Трети в края на първия ден завърши лидерът в световния шампионат Маркус Грьонхолм с Ford Focus WRC, който е на 17,4 секунди от лидера. Финландецът започна първата отсечка едва седми, след това с увеличаването на дъжда по етапите ставаше все по-уверен и бързо напредна в подреждането.

Само на малко повече от 5 секунди зад Маркус е другият пилот на Ford Мико Хирвонен, който върви четвърти и това са единствените състезатели, които се движат в рамките на една минута разлика.

Петият - Тони Гардемайстер със Citroen Xsara WRC - е на 1.04,2 минути, следван на малко над 22 секунди от Ян Копецки със Skoda Fabia WRC, а челната осмица оформят Шави Понс (Subaru) и Яри-Мати Латвала (Ford).

Големите губещи в първия ден на състезанието се оказаха Крис Аткинсън - австралиецът излетя от пътя във втората отсечка и загуби осем минути докато продължи, както и съотборникът му в Subaru Петер Солберг, който изостана в петата отсечка, където удари голям камък и получи повреда в управлението. Така от тримата пилоти на Subaru в челото върви само Понс.

Още по-тежко бе изоставането на Дани Сордо. Вторият пилот на Citroen водеше оспорвана битка с Дювал за второто място в началото на деня и до третата отсечка се движеше трети, след това бе прескочен от Грьонхолм, но бе на малко повече от секунда и половина зад финладеца. В последната отсечка за деня обаче Сордо спря осем километра след старта и може би утре ще продължи по системата Супер рали.

Рали “Германия” – ден първи

1. Ф. Дювал Citroën Xsara WRC 1:14:10.9
2. С. Льоб Citroën C4 WRC 1:14:12.2 (+1.3)
3. М. Грьонхолм Ford Focus RS WRC 07 1:14:28.3 (+17.4)
4. М. Хирвонен Ford Focus RS WRC 07 1:14:33.6 (+22.7)
5. Т. Гардемайстер Citroën Xsara WRC 1:15:15.1 (+1:04.2)
6. Я. Копецки Skoda Fabia WRC 1:15:37.5 (+1:26.6)
7. Ш. Понс Subaru Impreza WRC2007 1:15:48.1 (+1:37.2)
8. Я. Латвала Ford Focus RS WRC 06 1:15:51.6 (+1:40.7)
9. П. Солберг Subaru Impreza WRC2007 1:16:01.6 (+1:50.7)
10. М. Щол Citroën Xsara WRC 1:16:21.2 (+2:10.3)

Коментари
comments powered by Disqus