Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Германия: Льоб отново без конкуренция

17.08.2008 20:10

Асът на Ford Мико Хирвонен едва четвърти на финала, Себ пак начело в шампионата.

Четирикратният световен шампион Себастиен Льоб за седми пореден път спечели рали "Германия" и от дебюта на състезанието в календара на първенството на планетата няма загуба в тази надпревара. Напълно очаквано Себ и съотборникът му Дани Сордо донесоха двойна победа на Citroen, въпреки че в първия ден на ралито асът на Ford Мико Хирвонен се опитваше да догони французина, който беше начело в състезанието.

В началото на втория ден на ралито обаче Мико имаше проблеми с настройките и управлението на колата си, което позволи на Себ да се измъкне напред, а Сордо излезе на втора позиция. След обедната сервизна зона в събота Льоб и Сордо върнаха газта, но въпреки това присъстваха в челото на класирането във всяка една отсечка. На финала Себ победи съотборника си с почти 50 секунди, а всички други изостанаха на почти минута и половина и повече.

Франсоа Дювал, който кара за Stobart Ford изскочи на трето място след колебливо начало на състезанието, като се възползва от забавянето на Хирвонен, който спука гума. Мико беше само на 3 секунди зад Дювал, но босът на Ford Малкълм Уилсън обяви, че няма да има заповеди от бокса и Дювал спечели битката за последното място на подиума срещу финландеца.

Ford понесе тежки загуби в това състезание - в петък тежко катастрофира звездата на Stobart Джиджи Гали, който излетя от пътя с висока скорост и в инцидента счупи единия си крак. Вторият пилот на Ford Яри-Мати Латвала успя да се добере до петото място във временното класиране, но в събота сутринта излетя от пътя и прекара колата си през таван, което го прати на 10-о място. Латвала не успя да се върне в челото, след като по-късно спука две гуми.

Двамата пилоти на Subaru Петер Солберг и Крис Аткинсън завършиха пети и шести, като австралиецът имаше проблеми с окачването, а преди това двамата даваха сходни времена.

Коментари
comments powered by Disqus