Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Ипр: Лоикс победи за седми път в Белгия

25.06.2011 23:28

Фреди Лоикс (Skoda Fabia S2000) спечели за седми път рали „Ипр”. Бриан Буфие (Peugeot 207 S2000) завърши втори, след като Гай Уилкс (Peugeot 207 S2000) на два пъти пука гуми в десетата отсечка, а младокът Ханс Вайс (Skoda Fabia S2000) завърши трети при дебюта си с S2000 автомобил.

Лоикс стартира ударно рали „Ипр” и спечели и шестте етапа в петък, като по този начин си гарантира близо 40 секунди аванс спрямо втория Гай Уилкс. Първата отсечка в събота сутрин отиде на сметката на британеца, но в следващите две отново пилотът на Skoda бе недостижим. И все пак Уилкс нямаше намерение да се отказва или поне преди да спука цели две гуми в десетия етап, което му коства над пет минути изоставане.

След като и Гай Уилкс отпадна от битката за първото място, задачата на Лоикс стана значително по-лесна. Единственият проблем за него можеха да бъдат променливите атмосферни условия в региона, но Бързия Фреди не допусна грешки при избора на гуми и спечели с лекота седмата си победа в Белгия.

Бриан Буфие завърши втори въпреки всички проблеми, които имаше в първия ден на надпреварата, но за това голяма заслуга имаха Уилкс и Питър Тсьоен (Skoda Fabia S2000). Белгиецът поддържаше темпо, сходно с това на Буфие, но отпадна след единайсетата отсечка заради нелепа грешка в пътната секция преди нея, когато удари един от стълбовете край пътя и повреди своя радиатор.

Друг един силен белгийски пилот отпадна във втория ден от надпреварата, но заради технически проблем. Берн Касие (Skoda Fabia S2000) получи повреда в сервото по време на 14-ия етап и въобще не стартира в следващия, което сложи и край на впечатляващата му битка с Ханс Вайс (Skoda Fabia S2000). 24-годишният холандец определено бе откритието на рали „Ипр”, защото още при дебюта си с S2000 автомобил се качи на подиума.

Михал Соловов (Ford Fiesta S2000) се възползва от многото грешки на пилотите пред него и завърши четвърти в общото класиране и първи за европейския шампионат. Зад него остана Уилкс, който в последната отсечка изпревари естонецът Карл Крууда (Skoda Fabia S2000). Тони Гардемайсер (Skoda Fabia S2000) завърши седми, а челната отсечка допълниха Лука Росети (Abarth Grande Punto S2000), Бернхард тен Бринке (Skoda Fabia S2000) и Роберт Барабъл (Skoda Fabia S2000).

Днес стана ясно, че рали „Мадейра” отпада от календара за сезон 2011 в IRC, което означава, че Португалия ще бъде представяна единствено от рали „Асроеш”. Надпреварата на островите в Атлантическия океан е от 14 до 16 юли.

Коментари
comments powered by Disqus