Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Ирландия: Маркус катастрофира. Четвъртият етап е спрян

16.11.2007 13:11

Маркус Грьонхолм катастрофира в четвъртия етап на рали „Ирландия“. Финландецът ще премине медицински преглед в болницата в Слиго, тъй като за кратко е изгубил съзнание.

Инцидентът

Четвъртата отсечка на рали „Ирландия“ бе прекратена заради катастрофата на Маркус Грьонхолм. Автомобилът на финландеца се е ударил в стена край пътя, след което организаторите на надпреварата канселират етапа, за да може медицинският екип да пристигне на мястото на инцидента.

„В момента и двамата са в линейката на път към Слиго, но няма причина да се тревожим. Прегледът е просто предпазна мярка“, коментира малко след инцидента босът на BP-Ford Малкълм Уилсън.

„В една от бързите секции те са се озовали върху много гладък асфалт. Маркус не е успял да спре според очакванията. Ударили са се в стена с лявата част на автомобила. Именно неговата страна е понесла целия удар. Първоначално е бил добре, но мисля, че после за кратко е изгубил съзнание. Съвзел се е, но малко по-късно Тимо ни звънна и каза, че е зле и отново е припаднал. Не си е спомнял подробности около инцидента, точно както през миналата година в Австралия.“

„Благодаря на организаторите за отличната работа. Спряха веднага етапа, след като получиха сигнал от Тимо, за да може медицинският екип да се отзове.“

Уилсън допълва, че е прекалено рано да се каже дали Грьонхолм ще стартира утре по системата „супер рали“. „Засега нямаме пряк достъп до автомобила, за да го огледаме и да преценим какви са щетите. Първо трябва да върнем колата в сервизната зона, но най-важното е да се уверим, че Маркус е добре. Медицинският екип ще има последната дума.“

Причината

Няколко часа след инцидента Грьонхолм се прибра в сервизната зона. Медицинският преглед е потвърдил първоначалните предположения, че пилотът на BP-Ford няма сериозни контузии.

До момента на катастрофата Маркус се движеше на трета позиция, зад двамата представители на Citroen Себастиен Льоб и Дани Сордо. Финландецът е решил да атакува, тъй като на междинната контрола преди финала е бил с цели шест секунди по-бърз от конкурентите за първото място. Различните типове асфалт, които се сменят в рамките само на една отсечка, обаче са изненадали екипажа на BP-Ford. Промяната в сцеплението при преминаването от един към друг вид настилка е предизвикала катастрофата. Друг важен фактор е, че пътищата в региона около Слайго са изключително хлъзгави заради високата влажност.

Ако Льоб спечели надпреварата, ще излезе начело при пилотите с шест точки аванс пред финландеца. Рали „Ирландия“ е предпоследен кръг от Световния рали шампионат. Финалният старт за сезона е в Уелс.
Коментари
comments powered by Disqus