Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Кипър: Прокоп и Ал-Атия ще се борят за победата

05.11.2010 20:51

Мартин Прокоп (Ford Fiesta S2000) е начело след първия ден на рали „Кипър”, последен кръг от IRC сериите. Авансът му спрямо втория Насер Ал-Атия (Ford Fiesta S2000) е 12,1 секунди.

Денят определено не започна толкова добре за Прокоп, колкото и завърши, тъй като чехът бе наказан с 20 секунди заради закъснение в сервиза тази сутрин. Причината за него бе повредата в диференциала, която Прокоп получи на суперспециалния етап в четвъртък вечер. В допълнение гумите му бяха прекалено меки за тежката макадамова настилка и дори наличието на асфалтов участъци не му помогна съществено при сутрешните минавания.

Въпреки това шампионът в J-WRC за 2009 г. не се отказа, а напротив. Взе от своя сънародник Роман Креста (Mitsubishi Lancer Evo 9) по-твърдия комплект гуми за следобедните минавания и атакува временния лидер Насер Ал-Атия. Той пък от своя страна върна на Прокоп жеста с наказанието, тъй като направи фалстар в петия етап и бе санкциониран с 10 секунди. За капак на всичко катарецът спука две гуми в шестия, последен същински етап и по този начин преотстъпи лидерската позиция на Прокоп, спечелил суперспециалния „Лемесос” тази вечер.

Трети след първия ден на рали „Кипър” се движи латвиецът Роджър Фегали, който е единственият пилот на Skoda в последния кръг от IRC. Причината чехите да откажат участие в надпреварата със заводския си тим е, че и двата шампионата бяха решени в тяхна полза още след рали "Сан Ремо".

Kronos също не пътува до Кипър, което даде отличен шанс на Андреас Микелсен (Ford Fiesta S2000) и Бриан Буфие (Peugeot 207 S2000) да се борят за първата си победа в IRC. Късметът обаче не бе на тяхна страна. Микелсен получи повреда в двигателя още на първата отсечка тази сутрин, а Буфие катастрофира на нея и повреди своето окачване. Французинът все пак продължи и следобед записа три етапни победи, но изоставането му спрямо лидера е близо 25 минути.

Резултатите на първите 10 може да видите тук.

Вторият последен ден на рали „Кипър” включва шест етапа (три отсечки с по две минавания) с обща дължина от 122 км. Битката в Кипър обаче продължава с рали Golden Stage в неделя, когато ще бъдат разпределени 150 000 евро награден фонд. Регламентът на нестандартното рали включва само две минавания по една 25-километрова отсечка, като пилотът, записал най-добър сборен резултат, ще спечели първото си по рода състезание.

Коментари
comments powered by Disqus