82 екипажа са записани в стартовия лист на рали „Корсика“, 13-ти кръг от Световния рали шампионат.
Само един бърз поглед върху заявките е достатъчен, за да стане ясно, че най-добрите рали пилоти в световен мащаб ще се срещнат в Аячо през тази година. Не само традиционните участници в Световния шампионат на ФИА, но и звездите от региона ще „подлудят“ асфалтовите скоростни отсечки на острова.
Себастиен Льоб и Маркус Грьонхолм продължават битката, която започнаха още в началото на сезона. Две седмици преди старта на рали „Каталуня“ финландецът има десет точки аванс, които ще се опита да запази с цената на всичко преди официално да се оттегли от Световния рали шампионат. Льоб е печелил последните две издания на надпреварата, но амбициите за първото място на Грьонхолм, както и на всички останали специалисти на асфалт, които ще вземат участие, ще вдигнат сериозно летвата пред французина.
Съотборникът на Льоб Дани Сордо не може да се похвали с необходимото постоянство за добро представяне в Световния рали шампионат, но със сигурност ще преследва класиране на подиума поради факта, че любимата му настилка е асфалт. Мико Хирвонен демонстрира сериозен прогрес през този сезон и отново ще търси място в челото.
Най-голямата заплаха за двамата водачи в Световния рали шампионат обаче идва от Франсоа Дювал. Белгиецът ще застане зад волана на любимата си Xsara WRC и ще преследва първото място по начина, който демонстрира на рали „Германия“.
Двамата пилоти на Subaru не трябва да бъдат изключвани от борбата за челото, въпреки че представянето им през този сезон е повече от колебливо. През 2003 година Петер Солберг финишира първи на „Корсика“. Втори подобен успех не е реалистичен, но ако Subaru WRC Impreza2007 не покаже за пореден своенравното си поведение, норвежецът има шанс да се бори за място сред петимата най-добри.
Най-приятната изненада в тазгодишното издание на рали „Корсика“ е дебютът на Suzuki в Световния рали шампионат. Никола Бернарди ще застане зад волана на SX4 WRC и ще покаже на какво е способен японският производител и има ли шанс догодина да се бори с лидерите BP-Ford, Citroen и Subaru в отборния шампионат на ФИА.
В списъка със заявките на рали „Корсика“ има седем имена повече спрямо изданието през 2006 година и четири автомобила Super 2000 – двойно повече от досегашните WRC кръгове. На старта ще застанат и 24 машини от клас А8, въпреки че аржентинският тим Munchi's Ford няма да участва. Една от тези коли - Ford Focus RS WRC 06, ще бъде управлявана от италианецът Алесандро Бетега. Той е един от общо четиримата представители на Stobart VK M-Sport Ford.