Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Корсика: Сордо е на път да спечели при дебюта си в IRC

11.05.2012 20:24

Дани Сордо (MINI JCW S2000) е начело след втория ден на рали „Корсика”, след като Джандоменико Басо (Ford Fiesta S2000) отпадна още в четвъртък вечер, а Андреас Микелсен (Skoda Fabia S2000) спука гума в петия етап.

Първият ден на рали „Корсика” предвещаваше страхотна битка между тримата, но за съжаление във втория караха само Сордо и Микелсен. Техният съперник Джандоменико Басо дори не стартира, след като вчера, при прехода от последната отсечка към сервиза, удари движещ се в насрещното платно цивилен автомобил. При инцидента нямаше пострадали, но трикратният победител в рали „България” бе принуден да се откаже от по-нататъшно участие заради получените повреди.

Втората жертва на рали „Корсика” бе Андреас Микелсен. Шампионът за 2011 г. се движеше начело след четвъртия етап, спечелен от него, но в петия напусна за кратко трасето, в резултат на което спука гума. При смяната Микелсен и навигаторът му Ола Фльоне се забавиха допълнително заради проблеми с крика и екипажът на Skoda Великобритания изгуби близо три минути, което го остави на осма позиция. Все пак норвежецът навакса част от изоставането си и утре ще стартира пети.

Проблемите на Басо и Микелсен осигуриха комфортна преднина от близо половин минута на Дани Сордо в челото на класирането. Битката за втората позиция обаче бе изключително оспорвана, като в нея участваха Ян Копецки (Skoda Fabia S2000), Пиер Кампана (Peugeot 207 S2000) и Бриан Буфие (Peugeot 207 S2000).

Тримата поддържаха идентично темпо през целия ден, като в крайна сметка чехът взе минимален аванс от 4,4 секунди спрямо третия Кампана. 6,4 секунди пък е пасивът на Буфие спрямо корсиканеца, който миналата година завърши трети в домашната си надпревара.

Матю Арзено (Peugeot 207 S2000) също поддържаше отлична скорост, но в осмата отсечка изгуби цели пет минути заради повреда в диференциала. Именно тя бе прекратена преждевременно, тъй като автомобилът на Жан-Доминик Матеи (Skoda Fabia S2000) се запали. Все още не е ясно дали времената от нея ще бъдат анулирани или пилотите, които не са я завършили, ще получат служебни.

Третият ден на рали „Корсика” включва две отсечки, които ще се карат по три пъти. Общата им дължина е 133, 56 километра, като последната от тях, която ще се излъчва на живо по Eurosport, започва в 19:10 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus