Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Корсика: В родината на Себ

11.10.2007 10:10

Рали „Корсика“ дебютира през далечната 1956 година и бързо печели славата на едно от най-непредсказуемите състезания. Честият дъжд и листата, които покриват асфалтовите отсечки на острова, са предизвикателство дори и за най-опитните пилоти.

Първоначално рали „Корсика“ се е провеждало през ноември. През 1979 година датата е изместена за месец май заради мекия климат в региона. Три града са били домакини на надпреварата: Бастиа, Калви и Аячо. По настоящем „Тур де Корс“ е локализиран около Аячо, където участниците имат възможност да се насладят на планинските отсечки.

Известно още под името „Рали 1000 завоя“, рали „Корсика“ се провежда по тесни и извити пътища в планините на Ил де Боте (Красивия остров), където дъждът е чест спътник на пилотите.

Французите имат сериозни традиции в домашната си надпревара. Франсоа Делекур, Жил Панизи и Филип Бугалски са записали своите имена на „Стената на славата“, но Бернар Дарниш и Дидие Ореол все още държат рекорда за най-много победи в това състезание – по шест.

Настоящият маршрут на „Корсика“ се различава съществено от традиционния за миналите години. Преди време пилотите са кръстосвали целия остров, но заради съвременните изисквания днес „Тур де Корс“ разполага с много по-компактен формат. Въпреки това дългите и трудни отсечките са запазили своя чар.

През 2005 година Льоб влезе в историята, след като спечели всички етапи и записа една от най-безапелационните победи в Световния рали шампионат. През 2006 година „Тур де Корс“ се състоя през април, но въпреки нетрадиционните атмосферни условия, Себ отново триумфира.

Датата отново бе променена за 51-ото издание на рали „Корсика“. Октомврийския климат в региона може да изиграе голяма, ако не и решителна роля в предстоящия двубой между пилота на Ford Маркус Грьонхолм и представителя на Citroen Себастиен Льоб, който изостава с шест точки в генералното класиране.

Коментари
comments powered by Disqus