Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Мексико: Безмилостният Ожие продължава с победите

09.03.2015 01:54
Рали Мексико: Безмилостният Ожие продължава с победите

Себастиен Ожие спечели рали "Мексико" и третата си поредна победа от началото на сезона. Съотборникът му в екипа на VW Яри-Мати Латвала отново отпадна и е все по-далеч от титлата.

Шансовете на Ожие за победа в Мексико бяха минимални, тъй като на французина се падаше честта да отваря отсечките и да чисти прашния макадам при първите минавания. Перфектен избор на гуми обаче му осигури сериозно предимство още в петък.

Заради ниските температури в региона меките гуми се оказаха по-доброто решение и в края на деня Ожие имаше аванс от 13,5 секунди спрямо единствения си останал преследвач Яри-Мати Латвала. За съжаление той се предаде още на втория съботен етап, когато разби окачването на своя автомобил и завърши отсечката на три колела.

От този момент нататък Ожие единствено контролираше надпреварата и с лекота стигна до третата си поредна победа този сезон. Благодарение на нея авансът му в генералното класиране вече нарасна на 34 точки.

За второто място обаче имаше интрига до последно. Двамата норвежци Мадс Йостберг (Citroen) и Андреас Микелсен (VW) бяха разделени от 8,6 секунди преди последната отсечка. На финала разликата бе намалена на 6,3, но те бяха достатъчни за Йостберг в битката му с Микелсен. В петък изглеждаше малко вероятно заводският пилот на Citroen да се качи на подиума заради проблемите, които имаше със скоростната кутия, но многото отпаднали му позволиха да запише най-доброто си класиране за френския тим.

Съотборникът му Крис Мийк също можеше да се качи на подиума, но стана жертва на тежките отсечки в петък. От Танак (M-Sport Ford) също не прескочи първия същински ден от надпреварата, след като направи изключително зрелищна катастрофа три километра след старта на отварящата отсечка в петък.

Естонецът разби окачването на своя автомобил, който на момента стана неуправляем. За зла участ на Танак и навигатора му Райго Молдер той се насочи към езерото встрани от пътя и само миг по-късно вече бе в него. Водата се оказа изключително дълбока и след като вратите бяха отворени, автомобилът потъна за секунди. Добрата новина бе, че Танак и Молдер се отърваха невредими и дори завършиха последния ден от надпреварата благодарение на страхотната работа на механиците от M-Sport.

Въпреки проблемите на Танак Малкълм Уилсън може да е доволен от представянето на тима в Мексико, тъй като Елфин Еванс финишира четвърти и изравни най-доброто си постижение във WRC. На близо минута и половина зад него остана Дани Сордо, който се завърна в екипа на Hyundai след двете счупени ребра, попречили му да участва в Швеция.

Корейският отбор можеше да има представител на подиума, но и Тиери Нювил катастрофира в петък, докато се бореше с Ожие и Латвала за лидерската позиция. Единствената утеха за белгиеца бе третото място на финалния "пауърстейдж", което му осигури една бонус точка към спечелените четири от осмото място в генералното класиране.

Частният пилот на Ford Мартин Прокоп завърши шести, следван от Насер Ал-Атия (Ford Fiesta RRC), който спечели победата във WRC 2. Зад Нювил челната десетка допълниха Николас Фукс (Ford Fiesta R5) и Яри Кетомаа (Ford Fiesta R5). Пълните резултати може да видите тук.

Следващият кръг във WRC стартира на 23 април в Аржентина.

Коментари
comments powered by Disqus