Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Мексико: Льоб поведе, Латвала отново сгреши

10.03.2012 08:46
Рали Мексико: Льоб поведе, Латвала отново сгреши

Себастиен Льоб (Citroen) е начело след първия ден на рали „Мексико“, трети кръг от WRC. На 11,2 секунди зад него е съотборникът му Мико Хирвонен, след като Яри-Мати Латвала (Ford) счупи окачването си по време на сутрешните минавания и загуби над минута и половина.

Льоб, който няма загуба в Мексико от 2006 г., излезе начело след шестата отсечка и увеличи преднината си на 11,2 секунди в края на деня. Със сигурност обаче тя няма да му бъде достатъчна, ако и през втория ден от надпреварата събитията се случват с такава скорост.

„Разликите са много малки и Мико натиска здраво“, коментира Себ след края на последния същински етап. „Яри-Мати също се движи много бързо, така че нямаме право да се отпускаме. Очакват ни още много километри до финала.“

Победителят от рали „Швеция“ Яри-Мати Латвала започна отлично базираната в Леон надпревара и водеше колоната до петия етап. 12 километра след старта му обаче финландецът удари камък и разби предно ляво окачване на своя Fiesta RS WRC.

“Бяхме на шеста, сляп ляв завой зад превала“, обяснява Латвала, който вдигна драстично темпото следобед и се доближи на 16 секунди до третия Мадс Йосберг (Adapta Ford) . „Видях камъка, но бяхме на шеста предавка, нямаше как да го избегнем.“

Съотборникът на Латвала Петер Солберг също нямаше шанс. В първите две отсечки норвежецът пука на два пъти гума, което му попречи да се възползва от отличната си стартова позиция и го остави пети в края на деня с пасив от минута и половина спрямо лидера. Само на 1,3 секунди зад него обаче е От Танак (M-Sport Ford), въпреки че естонецът бе наказан с 10 секунди заради закъснение в сервиза. Съотборникът му Евгени Новиков е седми на още 25,3 секунди.

Крис Аткинсън (Monster Ford) маркира завръщането си в Световния рали шампионат след три години пауза с осмо място. Австралиецът обаче не бе доволен от това, че спукана гума му попречи да остане в групата на лидерите.

Насер Ал-Атия (Qatar Ford) спечели дебютната си етапна победа във WRC при първото минаване на суперспециалния и се движи девети на 13,9 зад Аткинсън. Арминдо Араужо (MINI Portugal) допълва челната десетка въпреки проблеми с двигателя на своя автомобил.

Кен Блок (Monster Ford) поддържаше добро темпо в началото на деня и имаше отличен шанс да се пребори за място в топ 10. Износените гуми в петата отсечка обаче станаха причина американецът да излети от пътя и впоследствие да скъса полуоска и да спука гума. За да не бави своя съотборник, Блок отби за кратко встрани от пътя, за да може Аткинсън да мине пред него, но и бившият пилот на Subaru караше със спукана гума.

Тиери Нювил пък атакуваше челната тройка, когато откъсна едно от колелата на своя Citroen DS3 WRC в шестата отсечка при удар с бордюр и отпадна. Пилотът на VW Кевин Абринг (Skoda Fabia S2000) също не завърши заради проблем с горивната система. Преди това холандецът се движеше начело в групата на „суперите“, която в момента се оглавява от неговия съотборник Себастиен Ожие, който е единайсети в общото класиране.

В програмата на ралито за събота влизат седем етапа (SS13-SS20), след като второто минаване на суперспециалния в Гуанхуато (SS19) беше отменено. Екипажите ще трябва да преминат 181.59 състезателни километра. По-тежката част от трасето е сутрешната, когато участниците ще направят по две минавания на дългите "Ибарила" (29.90 км) и "Отатес" (41.88 км).

Коментари
comments powered by Disqus