Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Мексико: Солберг най-бърз преди старта

05.03.2010 09:03 1
1
2571869699

Частният пилот на Citroen Петер Солберг даде най-добро време в шейкдауна, предшестващ старта на рали „Мексико”, втори кръг от WRC.

Четиричасовата сесия отново се състоя на 5,13-километровата отсечка в региона Сан Хуан де Отатес, която се караше и през 2008. Времето беше ясно и слънчево при температура на въздуха около 26 градуса.

Солберг, който през 2005 г. спечели рали „Мексико”, направи пет преминавания, последното от които за 2:51.7 минути. То му гарантира и първото място в неофициалното класиране за шейкдауна.

„Все още нямам идея какво объркахме в Швеция, но още на шейкдауна тогава автомобилът не беше наред”, обяснява Солберг за проблемите си в предишния кръг. „Имаше толкова много макадам по етапа и въобще не натисках. Днес обаче усещането беше коренно различно. Тествахме миналата седмица и настройките, които намерихме, явно работят.”

Автомобилът на Солберг бе един от многото, които се появиха в сервизния парк с разбита предна част. Дани Сордо също имаше сериозни проблеми със своя C4 WRC и въпреки че завърши втори, бе принуден да прекрати сесията си заради повреда в радиатора.

„Преминаването през водата не е проблем – просто караш на втора, но е много стръмно и на влизане, и на излизане”, разказва Сордо за мястото на инцидента. „Веднага след това обаче идва завой на първа и тъй като трябва да спираш, ъгълът на атака става още по-малък. Водата влезе в тръбопроводите и всичко се развали. Това е най-лошото водно препятствие, което видяхме през тренировките, така че не би трябвало да имаме подобни проблеми по време на самото състезание.”

Сордо допълва, че чистенето на отсечките в Мексико ще е от голямо значение за резултатите. „Разликата между първото и третото ни минаване беше около десет секунди. Стартовата позиция е наистина важна. В петък ще съм четвърти и ще се опитам да запазя тази позиция до неделя, като не позволявам на момчетата да се откъснат.”

Пилотите на Ford Яри-Мати Латвала и Мико Хирвонен също имаха проблеми с водното препятствие на шейкдауна. „Водата е много по-дълбока спрямо минали години”, коментира Латвала. „Минах през нея нормално, както преди, но от силата на водата охлаждането пострада. Обикновено, когато минаваш бързо, всичко е наред, но в случая не беше така. Никога досега не сме имали подобни проблеми с Focus. Явно по време на състезанието ще трябва да съм много внимателен тук.”

Рали „Мексико” стартира с отсечката „Алфаро” в петък от 07:28 (15:28 българко време). Девет етапа с обща дължина 13,24 километра очакват пилотите, включително и две минавания на суперспециалния в края на деня. Организаторите обявиха по-рано, че единствената нова отсечка – седемкилометровата „Сауц Секо”, няма да се кара в неделя заради съображения за сигурност.

Коментари

нв
Солберг ме кефи защото кара винаги с много хъс.Жалко ,че често няма късмет.

comments powered by Disqus