Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Монте Карло: Буфие спечели първата си победа в IRC

22.01.2011 02:09

Бриан Буфие (Peugeot 207 S2000) спечели рали „Монте Карло” и първата си победа в IRC сериите. Фреди Лоикс (Skoda Fabia S2000) завърши втори, а Гай Уилкс (Peugeot 207 S2000) зае последното място на подума, след като Стефан Саразен (Peugeot 207 S2000) бе наказан с 30 секунди.

Рали „Монте Карло” определено не започна добре за Бриан Буфие, който допусна някои грешки при избора на гуми в първия ден и се смъкна до седмото място. В четвъртък обаче рали шампионът на Франция бе перфектен в стратегията си и се възползва в максимална степен от падналия сняг в последните две отсечки, за да излезе начело в класирането и то с близо половин минута аванс. „Нощта на ножовете” беше последното предизвикателство, с което той трябваше да се справи и го направи по перфектен начин – с контролирано и разумно каране Буфие запази първата си позиция и спечели юбилейното рали „Монте Карло”.

Двамата титуляри на Skoda Юхо Ханинен и Ян Копецки се простиха с всички шансове за място на подиума, след като в четвъртък следобед екипът на чехите избра за тях интермедиа вместо гуми за сняг. Въпреки че след първия ден Ханинен водеше с близо минута, то в крайна сметка финландецът бе принуден да се задоволи с шестото място на финала. Копецки пък остана едва осми, след като в осмия етап изгуби над седем минути именно заради неточния избор на гуми.

Малшансът на Ханинен и Копецки даде възможност на другия пилот на Skoda Фреди Лоикс да се пребори за второто място в крайното класиране. Подиумът трябваше да допълни Стефан Саразен, който завърши с трето време, въпреки че трансмисията на фрацузина блокира на четвърта предавка в единайсетия етап. Впоследствие обаче екипът на Peugeot реши, че от стратегическа гледна точка е по-добре Гай Уилкс да се качи на подиума и помоли Саразен да закъснее с три минути на 13-ата часова контрола. Така пилотът на Peugeot Великобритания завърши трети при първия си старт зад волана на 207 S2000, а Саразен остана четвърти. Ветеранът Франсоа Делкур пък не можа да задържи отличната си втора позиция днес и се смъкна до петото място.

Зад шестия Ханинен завърши Петер Солберг, който дебютира зад волана на Peugeot 207 S2000. Норвежецът се движеше в челната тройка в четвъртък по обяд, но подобно на колегите си от Skoda сгреши в избора на гуми за следобедните отсечки и така и не можа да навакса пасива си. Но това не бе единственият проблем за Солберг. След последната отсечка той получи повреда в алтернатора и в крайна сметка не можа да стигне до финалната контрола и отпадна във връзката 13 километра преди Монако.

Челната десетка по този начин допълниха Никола Вуйо (Skoda Fabia S2000), Ян Копецки, Джандоменико Басо (Peugeot 207 S2000) и Тони Гардемайстер (Peugeot 207 S2000).

Вторият кръг от IRC сериите е рали „Канарски острови” (14-16 април).

Коментари
comments powered by Disqus