Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Полша: Ожие отново е номер едно!

05.07.2015 13:51
Рали Полша: Ожие отново е номер едно!

Себастиен Ожие спечели рали „Полша” след вълнуваща битка със съотборника си в екипа на VW Андреас Микелсен. От Танак (M-Sport) се пребори за третото място, след като Яри-Мати Латвала (VW) удари дърво в последния етап.

Ожие излезе начело след седмия етап и задържа първото си място до финала въпреки блестящата атака на Андреас Микелсен. Само 5,6 секунди разделяха двамата преди последните два етапа в неделя, но силите на норвежеца стигнаха единствено до второто място.

Шестата победа на Ожие от началото на сезона го доближава все по-близо до третата титла, след като най-сериозният му преследвач в шампионата преди старта в Полша Мадс Йостберг (Citroen) завърши едва девети.

Страхотна битка имаше не само за първото място, но и за последната позиция на подиума. Яри-Мати Латвала изоставаше само със секунда и половина спрямо От Танак преди последния етап и бе твърдо решен да го изпревари на „Бараново 2”.

Малко преди края на отсечката обаче заводският пилот на VW изтърва един от левите завои и се удари в дърво край пътя. Латвала стигна до финала на етапа, остана четвърти в класирането*, но трябваше да се добере до сервизния парк с прегряващ двигател заради получената повреда в охладителната система.

След проблемите на Латвала От Танак с лекота защити третата си позиция, а и бе само на крачка от това да спечели и „суперспециалния” етап. Една десета обаче не му достигна да прескочи Ожие. Въпреки това Танак може да е изключително горд с представянето си, тъй като бе в челото на класирането в петък, караше рамо до рамо с Ожие и Микелсен и ако не бяха проблемите му със спирачките и едно завъртане в събота, вероятно щеше да е до последно в борбата за първото място.

Окрилен от подиума на остров Сардиния, Хейдън Падън се пребори за петото място и отново бе най-предно класиралият се състезател на Hyundai, въпреки че Тиери Нювил и Дани Сордо получиха последната спецификация на i20. Грешка при избора на гуми остави белгиеца шести, но и този резултат със сигурност го задоволява на фона на това, че в предпоследната отсечка Нювил се превъртя по таван и завърши с дървен кол, забит в задната част на автомобила. 

Крис Мийк (Citroen DS3 WRC), който катастрофира на шейкдауна в четвъртък и бе на косъм от това да не стартира, завърши седми. Роберт Кубица (Ford Fiesta RS WRC) трябваше да е на неговото място, но спукана гума във финалния етап забави поляка и му отреди осмото място. Челната десетка допълниха Йостберг и Сордо, след като Елфин Еванс (M-Sport Ford) отпадна заради повреда във водната помпа. Пълните резултати може да видите тук.

Следващият кръг от WRC е рали „Финландия”, което стартира в края на юли.

* Латвала закъсня за финалната контрола и в крайна сметка бе класиран зад Падън на пета позиция.

Коментари
comments powered by Disqus