Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Сан Ремо: Инфарктна победа за Нювил

24.09.2011 18:35

Тиери Нювил (Peugeot 207 S2000) спечели по инфарктен начин рали „Сан Ремо”, след като на финала изпревари със секунда и половина Андреас Микелсен (Skoda Fabia S2000). Другият претендент за победата Фреди Лоикс (Skoda Fabia S2000) катастрофира в единайсетия етап.

Микелсен, Лоикс и Нювил се вкопчиха здраво в битката за първото място още в рамките на петъчния ден, но проблеми със спирачките в нощната отсечка „Ронде” забавиха пилота на Peugeot Белгия и той стартира тази сутрин с пасив от 16,6 секунди.

Първоначално фокусът бе изцяло върху Микелсен и Лоикс, които след първите три отсечки за деня се редуваха кой ще излезе начело. С двете си етапни победи сутринта обаче Нювил навакса изоставането си и тримата поеха към обедния сервиз, разделени от 4,4 секунди.

Ветеранът Фреди Лоикс оглавяваше класирането след сутрешните минавания, но още в първата от следобедните три отсечки не издържа на напрежението и катастрофира в средата й. Белгиецът и навигаторът му Фредерик Миклот се отърваха невредими от инцидента, техният автомобил обаче бе препречил пътя и организаторите трябваше да отменят етапа. Така две отсечки преди финала Микелсен водеше в класирането, а на 1,9 секунди зад него бе Нювил.

Явно катастрофата в Унгария преди две седмици все още бе в съзнанието на норвежеца, защото в предпоследната отсечка той остана на 2,2 секунди зад Нювил и по този начин му преотстъпи първото място. А за да направи победата си още по-сладка, пилотът на Peugeot Белгия спечели и последната отсечка, което му донесе и втората победа в IRC след тази на остров Корсика. За Микелсен пък остана второто място и разочарованието, че само секунда и половина не му достигна, за да запише първия си успех в сериите.

Бриан Буфие (Peugeot 207 S2000) на моменти губеше верния ритъм, но до последно остана в групата на лидерите. Все пак французинът върна леко газта в края, за да си гарантира последното място на подиума. Лидерът в шампионата Ян Копецки (Skoda Fabia S2000) бе разочарован от представянето си след двете поредни победи в Чехия и Унгария, но пък при отпадането на Лоикс и отказът на Юхо Ханинен да стартира в Италия четвъртата позиция бе повече от добър резултат.

Пилотът на Peugeot Великобритания Гай Уилкс катастрофира още в първата петъчна осечка, което позволи на Бруно Магалаеш (Peugeot 207 S2000) да стигне пети до финала, следван от най-добре представилият се италианец и бивш победител в Сан Ремо Алесадро Перико (Peugeot 207 S2000). Челната десетка допълниха Умберто Скандола (Ford Fiesta S2000), Пиер Кампана (Peugeot 207 S2000), Тони Гардемайстер (Skoda Fabia S2000) и Джандоменико Басо (Proton Satria Neo S2000), който въпреки излитането си на „Ронде” вчера се пребори за последната точка.

Следващия кръг от IRC сериите е рали „Шотландия” (07-09 октомври). Надпреварата е предпоследна за сезона, като точките, спечелени в нея, ще се умножават по 1,5, което я прави ключова за развитието на шампионата. Временното класиране може да видите тук.

Коментари
comments powered by Disqus