Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Сардиния: Льоб и Хирвонен се откъснаха напред

18.10.2012 23:36
Рали Сардиния: Льоб и Хирвонен се откъснаха напред

Само секунда разделя лидера Себастиен Льоб и съотборника му в екипа на Citroen Мико Хирвонен след първите два етапа на рали „Сардиния”, предпоследен кръг от WRC. Стратегическа грешка остави Яри-Мати Латвала (Ford) шести и то на повече от 40 секунди зад двамата лидери.

Латвала, който бе най-бърз в квалификационния етап, избра да кара първи по отсечките в четвъртък с идеята, че чистенето при първото минаване на „Теранова” ще му коства време, но при второто малкото останала дневна светлина и липсата на какъвто и да е прахоляк ще му помага. Оказа се обаче, че този ход на финландеца е погрешен, въпреки че „Теранова 2” дори започна с осем минути по-късно от предвиденото и видимостта за пилотите ставаше все по-ниска с всеки изминал километър.

Още в първия етап Латвала изгуби 15,2 секунди, а във втория – близо половин минута, след като удари камък десетина километра след старта и трябваше да завърши отсечката със спукана гума. В резултат финландецът завърши първия ден на рали „Сардиния” едва на шеста позиция и ще трябва да се надява чистенето на етапите да е ключов фактор в следващите три дена от надпреварата, ако иска да започне да притиска лидерите Льоб и Хирвонен.

А те стартираха ударно надпреварата, като Себ спечели първия етап, а неговият финландски съотборник взе втория и скъси аванс аванса на деветкратния шампион на 1,1 секунди. „Битката с Мико е страхотна и трябваше да натискам много здраво”, коментира Льоб в края на деня. „Но всичко е наред, тъй като автомобилът работи добре. Знаех от тренировките, че етапът не е толкова сух колкото минали години и че няма да има толкова много прах във въздуха.”

Петер Солберг (Ford) завърши деня на трета позиция, на 13,9 секунди зад лидера, като тази разлика можеше да бъде по-малка, при положение че норвежецът бе използвал допълнителните челни светлини във второто минаване на „Теранова”. Тиери Нювил (Qatar Citroen) пък нямаше сплитовете в първия етап, но въпреки това излезе четвърти след втория. За това му помогнаха и проблемите на Мадс Йостберг.

Частният пилот на Ford даваше страхотни междинни контроли на „Теранова 1” и бе на път да спечели отсечката, но удари камък и се завъртя. Впоследствие повредите по окачването на неговата Fiesta RS WRC допълнително го забавиха и той завърши деня пети, на 8,6 секунди пред Латвала. Челната десетка допълниха Евгени Новиков (M-Sport Ford), Крис Аткинсън (MINI Portugal), От Танак (M-Sport Ford) и Мартин Прокоп (Ford Fiesta RS WRC).

Вторият ден на рали „Сардиния” включва шест етапа (три отсечки, които се карат по два пъти), чиято обща дистанция е 117,36 км. „Монте Лерно 1” стартира в 08:43 (09:43 българско време).

Коментари
comments powered by Disqus