Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Швеция: Хирвонен спечели първата битка за сезона

13.02.2011 18:51

Мико Хирвонен (Ford) спечели рали „Швеция”, първи кръг за сезон 2011. Челната тройка допълниха Мадс Йостберг (Stobart) и Яри-Мати Латвала (Ford), което направи победата на Синия овал тройна.

Въпреки че днес Мико трябваше да кара първи по отсечките, той спечели и трите етапа при сутрешните минавания и увеличи аванса си спрямо втория Мадс Йостберг на 13.7 секунди. Следобедните обаче затрудниха значително повече финландеца и преди финалната „Густавсфорс” разликата между двамата бе под пет секунди. В крайна сметка обаче те се оказаха достатъчни за Хирвонен, който завърши на 6,5 секунди пред своя противник и спечели първата си победа след рали „Швеция” миналата година.

„Бях много нервен преди последния етап”, призна Хирвонен след финала. "Това е фантастично начало (на сезона) за нашия тим – нов автомобил и победа още в първото състезание.”

Лидерът от петък Мадс Йостберг трябваше да се примири с второто място, но това е най-добрият резултат в досегашната му кариера и то при дебюта с екипа на Stobart. Невероятно е”, коментира норвежецът. „Днес беше доста трудно. Опитахме се да настигнем Мико, но той беше доста бърз, а и не посмях да натискам толкова здраво, колкото по принцип мога. Второто място в Швеция ме прави истински щастлив.”

Яри-Мати Латвала имаше проблеми при сутрешните минавания, включително и удар в един от снежните банкети, но спечели две от трите следобедни отсечки и направи подиума на Ford троен. Най-добре класиралият се пилот на Citroen бе четвъртият Себастиен Ожие, който спечели и т.нар. Power Stage – последната „Густавсфорс”, с което добави три бонус точки към актива си.

Частният пилот на Citroen Петер Солберг имаше проблеми сутринта с един от амортисьорите си, но най-големите затруднения за него дойдоха в пътната секция преди последния етап. Шведската полиция засече в петък норвежеца с превишена скорост и неговият навигатор Крис Патерсън трябваше да кара автомобила след 14:00 в неделя. Въпреки това Солберг или в случая Патерсън завърши пети.

Световният шампион Себастиен Льоб пък определено ще иска да забрави максимално бързо това състезание. В петък той трябваше да чисти отсечките, което в комбинация с двете спукани гуми, както и загубата на мощност, провокирана от влезлия във въздуховодите сняг, го оставиха едва шести. Сериозни затруднения имаше и Пер Гунар Андерсон, особено в петък. Въпреки това пилотът на Stobart, който през тази година ще кара основно в IRC, успя да се добере до седмото място.

Отборът на Кими Райконен Ice 1 Citroen дебютира с отличното осмо място, като финландецът направи страхотно впечатление в събота следобед, когато във всеки един от трите етапа бе в топ 6. Челната десетка допълниха Матю Уилсън (Stobart) и Халид Ал-Касими (Ford).

Следващият кръг от световния шампионат за сезон 2011 е рали „Мексико” (04-06 март).

Коментари
comments powered by Disqus