Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Силк Уей: Матадора и Кабиров печелят пъвото издание на рали рейда

14.09.2009 12:04

34 автомобила и 16 камиона „акостираха” в Ашхабат, столицата на Туркменистан тази неделя, където завърши първото издание на рали „Силк Уей”. Карлос Сайнц (Volkswagen) спечели победата в категорията на автомобилите, а при „най-тежките” триумфира Фирдаус Кабиров с KАМАЗ.

Първото издание на надпреварата, която пое по пътя на коприната, получи сериозна подкрепа както от страна на бившите съветски републики, така и от самата Русия. Президентът на Туркменистан Курбангули Бердимухамедов, на Русия Дмитрий Медведев и на Казахстан Нурслутан Назарбаев се срещнаха на брега на Каспийско море, за да посрещнат финалистите.

Преди осем дни, когато колоната потегли от Казан, всички бяха наясно, че победителят ще е от отбора на Volkswagen, но едва ли някой е очаквал толкова оспорвана битка между четиримата съотборници. Двама от тях – новакът в немския тим Насер Ал Атиах и дългогодишният титуляр Карлос Сайнц обаче наложиха темпо, непосилно за Жинил де Вилиър и Марк Милър и бързо се откъснаха напред.

След предпоследния същински етап катарецът имаше близо пет минути преднина и вече се виждаше на подиума, но 283 километра след началото на финалната отсечка, само на крачка от карирания флаг катастрофира и по тази начин подари сигурната победа на Матадора. Ал Атиах не завърши, а Милър и Вилиър, победителят от последния "Дакар" се класираха съответно втори и трети.

В категорията на камионите също имаше ясно изразен фаворит що се касае до марката. Заводският тим на КАМАЗ трудно можеше да бъде спрян от де Рой младши с IVECO и Алес Лопрайс, който все още не изневерява на своята TATRA. Естествено, всички погледи бяха отправени към рекордьора в „Дакар” Владимир Чагин, но машансът се стовари с пъла сила върху Царя, който остана без едно колело на 9 километра преди финала на петия етап. Грешката на Чагин изведе неговия съотборник Фирдаус Кабиров в челото, а де Рой и Лопрайс завършиха съответно втори и трети.

Рали „Силк Уей” бе и последната подготовка на VW и KAMAZ преди старта на „Дакар” догодина. Домакин на надпреварата отново ще бъдат Аржентина и Чили, които през 2009 г. сътвориха истински фурор с уникалния маршрут на най-тежкото маратонско състезание. Стартът на „Дакар 2010” ще бъде даден в Бенос Айрес на 1 януари.

Коментари
comments powered by Disqus