Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Сливен: Илиев начело след първия ден

01.09.2007 18:09

Националните шампиони Димитър Илиев/Янаки Янакиев (Боила, Mitsubishi Lancer Evo 9) са начело в класирането на 28-ото рали „Сливен”, шести кръг от националния шампионат и старт, валиден за Източноевропейската рали купа.

Илиев поведе още от първата отсечка, когато победи с над 20 секунди преследвачите си Крум Дончев/Стойко Вълчев (Приста ойл, Mitsubishi Lancer Evo 9) и Радослав Козлеков/Никола Попов (Булкар, Mitsubishi Lancer Evo 9). Оттук до края на деня Илиев контролира хода на състезанието, като след осем отсечки има 40,9 секунди аванс пред Дончев, а Козлеков е трети – на 1.08,7 минути. Козлеков спука гума в една от отсечките, но успя да опази третата позиция, в битката за която в хода на деня успя да мине пред Ясен Попов и Дилян Попов (OMV рали тим, Mitsubishi Lancer Evo 9). Ясен и Дилян завършиха първия ден на състезанието на 13,2 секунди от Козлеков.

Четирите екипажа, които са лидери в група N и в националния шампионат не успяха да се откъснат пред преследвачите си до началото на следобедните етапи, когато в битката за третото място участваше и лидерът в група А Румен Дунев (Melexis Renault team, Renault Clio S1600, който обаче извади лош късмет в предпоследния етап за деня – второто минаване на „Стара река”. В отсечката падна мъгла, която затрудни допълнително екипажите и голяма част от тях спукаха гуми – най-сериозно пострада Дунев, който спука две гуми в рамките на етапа. Козлеков също нямаше късмет и това позволи на Дончев да натрупа аванс в борбата за второто място.

„Много трудни отсечки, оспорвано състезание”, заяви след края на първия ден лидерът в класирането Димитър Илиев. „Конкуренцията е много силна, имахме няколко силни моменти по етапите, на едно място колата се хлъзна на пясък в завоя, след това влезе муха в купето на автомобила и до края на отсечката не успяхме да отървем от нея. На две отсечки днес имаше пясък по завоите, нахвърлен от публиката, който изненадва неприятно екипажите. Знам, че за тях е интересно да гледат как се хлъзгат колите, но за нас е опасно.”

„Митко тръгна много силно още в началото, а оттам нататък поддържаме сходно темпо, но разликата се увеличава”, допълни Дончев. „Продължаваме да се борим, състезанието още не е свършило.”

„Спуках гума на един камък на „Стара река”, карах над 6 километра до финала със спуканата гума, но не загубихме много време”, обясни Козлеков. „Разликата с Крум нарасна, не съм оптимист, но няма да се отказваме.”

Попов изрази съмнение във възможностите на колата си, която не му позволи да запази третата позиция. „Може би двигателят и турбото са на края на възможностите си и оттам колата ни е малко по-слаба”, обясни Попов. „Все пак съм доволен, защото в последните две години имаме сериозни проблеми в рали „Сливен”, а сега сме в челото.

След проблемите на Дунев първата позиция в група А зае Тодор Славов (Булбет, Renault Clio R3) който излезе на пето място в генералното класиране. Той направи лек удар още в началото на състезанието, но успя да продължи, а другият лидер в група А Вилхелм Кънчев (OMV рали тим, Peugeot 206 S1600) загуби над 7 минути още в първата отсечка, след като двигателят на колата му загасна насред етапа.

Утре екипажите ще карат още осем отсечки.

Рали „Сливен” – ден първи

1. Д. Илиев Mitsubishi Lancer Evo 9 1.05:19.2
2. К. Дончев Mitsubishi Lancer Evo 9 + 40.9
3. Р. Козлеков Mitsubishi Lancer Evo 9 + 1:08.7
4. Я. Попов Mitsubishi Lancer Evo 9 + 1:21.9
5. Т. Славов Renault Clio R3 + 2:42.6
6. И. Царски Mitsubishi Lancer Evo 9 + 3:06.2
7. Е. Казас Subaru Impreza + 3:26.5
8. Г. Василев Mitsuibishi Lancer Evo + 3:35.3

Коментари
comments powered by Disqus